B Blistex Forelsket i forumet 11 Nov 2011 #1 Dersom man flytter fra en kommune til en annen (nabokommune), må man da bytte jordmor, eller kan man fortsette å gå til den man startet hos?
Dersom man flytter fra en kommune til en annen (nabokommune), må man da bytte jordmor, eller kan man fortsette å gå til den man startet hos?
E EmilyTheStrange Guest 11 Nov 2011 #3 jeg fortsatte hos "gamle" men flyttet ikke før i uke 37 så hadde en legetime og to jordmortimer i gamle kommunen før fødselen i uke 41
jeg fortsatte hos "gamle" men flyttet ikke før i uke 37 så hadde en legetime og to jordmortimer i gamle kommunen før fødselen i uke 41
L Lucasnathaniel Betatt av forumet 11 Nov 2011 #4 Jeg trur du kan beholde henne du har om du ønsker, men er litt usikker. Ta en tlf. Til jordmor og hør :)
Jeg trur du kan beholde henne du har om du ønsker, men er litt usikker. Ta en tlf. Til jordmor og hør :)
Gulltopp Gift med forumet 13 Nov 2011 #5 Kommer an på kapasiteten hos jordmor. Spør hun du vil gå til om du kan det selv om du flytter.