Jordmor og fødeplass

Ormerods

Forelsket i forumet
I dag skal vi til jordmor! Det pleier å være veldig hyggelig, nå begynner jeg å kjenne henne godt, syns jeg. Hun har fulgt oss gjennom de to andre svangerskapene OG det var hun som var med under fødselen til nr to! Flaks:). Er spent på hva vi konkluderer med mtp fødsel, for jeg har født begge de to første raskt. Siden det lokale fødetilbudet nå er lagt ned er jeg litt bekymret for å ikke rekke fram til sykehuset i tide.. Vi skal snakke om det i dag, og mannen min blir med for han må vel til syvende og sist bestemme om han vil ringe ambulanse eller kjøre selv når fødselen er i gang.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Lykke til :) jeg skal også til jordmor i dag og gleder meg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lykke til. Alfa og omega å ha en koselig jordmor. Jeg pendler litt, og på min hjemplass er også fødetilbudet lagt ned. Da blir det 2 timer i bil om det er her jeg befinner meg. Koselig ;)

Håper samtalen med jordmor gikk bra i dag! =D

Så kjekt med en jordmor en kjenner godt:-)
Her og har jeg samme jordmor som med de to siste svangerskapene og det gir litt trygghet.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk for hilsener! Det var veldig hyggelig hos jordmor og jeg ble beroliget mtp rask fødsel. Hvis det går enda raskere enn de forrige fødslene får vi assistanse av jordmor og ambulansepersonell her hjemme. Men sannsynligvis rekker vi fram til fødeavdelingen:)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Back
Topp