Jordmor kommer hjem

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Til meg imorgen (superdeilig med hjemmekontroll, føler meg bortskjemt :p) og jeg pleier nå å be alle som er innom her på kaffe jeg da, er det "vanlig" å spørre om jordmor kanskje vil ha kaffe eller te? Eller er det litt personlig ? :p haha
Tidenes greie å lure på sikkert :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig med sparkling:)
Og- du er jammen heldig !

Er jo vanlig høflighet å by på noe å drikke,så det synes jeg ikke er for "personlig" i det hele tatt:)

Lykke til i morgen :smiley-bounce015

Så hyggelig med hjemmebesøk da:) kos dere med kaffe/te og fødselssnakk;)

Jeg synes kaffe (eventuelt kjeks/frukt eller liknende er helt greit å tilby :) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Til meg imorgen (superdeilig med hjemmekontroll, føler meg bortskjemt :p) og jeg pleier nå å be alle som er innom her på kaffe jeg da, er det "vanlig" å spørre om jordmor kanskje vil ha kaffe eller te? Eller er det litt personlig ? :p haha
Tidenes greie å lure på sikkert :p

Så deilig med hjemmebesøk! Det er koselig å snakke med JM syns jeg, og tenk hvordan det er med kaffe/te og noe godt til <3
-litt misunnerlig :p

Så deilig med hjemmebesøk! Det er koselig å snakke med JM syns jeg, og tenk hvordan det er med kaffe/te og noe godt til <3
-litt misunnerlig :p

Jaa gleder meg til det, slipper jeg ut å gå :p får ta opp et kringlestykke fra fryseren, overraskende lite godis/kjeks i heimen, sikkert fordi noen har spist opp :p :D

Å så heldig du er som får hjemmebesøk da :)
Men ville så absolutt ha tilbud henne drikke og evt kjeks :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Helsestasjon kommer alltid på hjemmebesøk (ca 3 uker) etter fødsel. Husker det ble diskutert på forum når jeg fødte sist hvorvidt man serverte noe eller ikke. Det var veldig forskjellig, noen bakte både kaker og boller og hadde skikkelig kaffeslaberas.. Jeg satte fram et fruktfat og en skål med sjokolade og serverte kaffe, -som hun takket ja til.

Helsesøster kommer innom etter fødsel her også, det er jo bare supertrivelig :)! Tror nok jeg kommer til å gjøre det samme som nå - by på en kopp kaffe og noe å sette tenna i :p jordmor ville ikke ha da, men hun skulle på jobb også så litt travel tenker jeg :) fikk i alle fall konstantert at alt er fint med lillegutt, fint bt og hun syns vi har et fint hus :p

Jeg hadde spurt om hun ville ha litt varmt å drikke, det verste som kan skje er at hun svarer nei:)

Back
Topp