Jordmor igjen i morgen :-)

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Hvor ofte får dere kontroll nå ? Jeg var lå kontroll sist 33+4 og ny kontroll i morgen 35+4 og regner med neste da blir 37+4 om ikke noe uventet skjer eller baby kommer ;)
Detter er vår 3. baby og jeg har får minst like mange kontroller som om det skulle vært 1.gang.

Jeg er 34+ 2 og har vært hos jordmor ca to ganger,men har vært hos legen en del pga oppfølging rundt høyt blodtrykk, bekkenløsning, og rhs negativ.

Går kun til lege dette svangerskapet. Har hatt kontroller annenhver uke siden august.
Deilig å få så god oppfølging! :)

Har ikke vært så mye til legen, men har en super jm som følger meg litt ekstra godt opp siden jeg hadde sf sist svangerskap :) Synes det er så koselig å gå til jm så det er helt topp!

Har kontroll hos jm berre kvar fjerde veke. Fekk inntrykk av at det var standard.

Har vært hos legen 1 gang i måneden siden jeg ble gravid. Har vært hos jordmor 3 ganger, troooor jeg. Skal tilbake to ganger til før termin og en gang etter jeg har født. Om ikke lenge skal jeg gå til legen hver 2 uke. Ultralyder har jeg også hatt 1 gang i måneden siden uke 16.

Har vært til kontroll minst annenhver uke :) Bytter på jordmor, lege og sykehus. Hatt en del ul, tror jeg er oppe i 7 nå :) Betryggende da! :)

Jeg har vel vært ca 1 gang i mnd, minus nå sist som jeg var etter to uker. Neste gang blir det etter 3 uker og da er jeg komt til uke 37. Etter det er det hver uke. Hos oss er det enten jm eller lege, jeg har vært to ganger hos legen i starten, resten hos jm. Uke 38,39 og 40 (og evnt videre) blir hos legen.

Har vært 1 gang i mnd etter oul, men nå skal jeg igjen neste uke og var for 2 uker siden, så er det igjen uken etter pga ul i uke 36.. hyppig fremover nå :)

Var sist 31+1, neste er 35+2, så 38+3, så 40+3. Ultralyd etter neste sjekk 35+2 hvis han ligger på tverrs som han gjør nå.

Jeg har ikke hatt så mange kontroller til nå. Jeg har oppfølging av jordmor på sykehuset.
Nå er det annenhver uke også skal jeg ha en ul til. Følges også opp av legen der da. Jeg hadde svangerskap diabetes og sf sist så må nok følge litt med.

Back
Topp