Jordmor idag :)

Kaas!

Flørter med forumet
Vært hos jordmor på sykehuset idag, ca 16 uker. (usikker da jeg ikke har hatt mensen etter siste SA)
Jeg kjenner daglig liv og livmora mi er på høyde med navlen.Litt over. Hadde time til oul om tre uker,men jm ville fremskynde den da hun tror jeg er lenger på vei. Så da er det bare litt under to uker til :D
Hørte hjerte lyd og vi hørte spark og bevegelse. Herlig og betryggende <3

Så hyggelig! Jeg var også hos jordmor (på helsestasjonen) i dag. Kjempetrivelig :)

Det hørtes herlig ut, ser fram til å kjenne at det bor noen i magehuset :)

Så deilig!!
Gratulerer :happy:

Jeg har også vært hos jordmor i dag. Fikk hør hjertelyden og fikk med meg to bøker og to blader, så burde kanskje heller lese de enn å ligge her og surfe... Men, syns jeg har veeeeldig god tid til å lese meg opp senere :bookworm:

Tenkte på det da jeg var der, at jordmor, det er et ganske spesielt og sikkert veldig hyggelig yrke :)

Så deilig!!
Gratulerer :happy:

Jeg har også vært hos jordmor i dag. Fikk hør hjertelyden og fikk med meg to bøker og to blader, så burde kanskje heller lese de enn å ligge her og surfe... Men, syns jeg har veeeeldig god tid til å lese meg opp senere :bookworm:

Tenkte på det da jeg var der, at jordmor, det er et ganske spesielt og sikkert veldig hyggelig yrke :)

Sikkert et veldig fint og givende yrke :) Men tenk så vondt når det en sjelden gang går galt :(

Back
Topp