Jordmor idag..

bea_

Elsker forumet
Klokken ni skal jeg til jordmor. Blir spennende å høre hva hun vil vi skal gjøre nå....har en super jordmor, så håper hun tar et ekstra tak!!

Så spennende da, masse lykke til[:D]
Er han fortsatt like rolig i magen din? Kanskje du får fart på sakene i dag [;)]

Lykke til!
Jeg skal også til Jordmor i dag - kl 1200!

:-D

lykke til [:D] Får håpe hu røskær løs litt oppi der da [;)]

Da har jeg blitt strippet, så da håper jeg på at kanskje det kan hjelpe. Det var enda mere modent nå en for en uke siden..mykt og større åpning... [:D]

ORIGINAL: bea_

Da har jeg blitt strippet, så da håper jeg på at kanskje det kan hjelpe. Det var enda mere modent nå en for en uke siden... [:D]

Så bra at det er mer modent nå da.. Betyr jo at ting skjer:)

ORIGINAL: Mummimamma84

Da har jeg blitt strippet, så da håper jeg på at kanskje det kan hjelpe. Det var enda mere modent nå en for en uke siden... [:D]

Så bra at det er mer modent nå da.. Betyr jo at ting skjer:)

sign:)

oj, da kan det skje noe når som helst :) masse lykke til, bea :)

Dere som har blitt strippet før, har dere merket mye etter det ? Har jo mine vanlige smerter, men ikke mye annet ?[:-] veit så lite om dette
så kom gjerne med erfaringer

ORIGINAL: Elle35

Lykke til!
Jeg skal også til Jordmor i dag - kl 1200!

:-D

Lykke til !! Alltid like koselig å være hos jordmor synes jeg...

Så spennende ;D Er nok ikke lenge igjen nå ;)

Lykke til! Håper det skjer noe iløpet av dagen [:D]

Lykke til, håper det skjer noe snart[:D][:D]

så bra at hu strippa deg, får håpe det setter ting ordentlig i gang slik at du slipper mer tull[:)]

ORIGINAL: Tassen_2

Spennende!! Lykke til så masse..[:)]

Sign[:D]

Dere som har blitt strippet før, har dere merket mye etter det ? Har jo mine vanlige smerter, men ikke mye annet ?[:-] veit så lite om dette
så kom gjerne med erfaringer

trekker tilbake dette[:D]

Back
Topp