jordmor idag ultralyd imorgen

mammaslillepike

Andre møte med forumet
39 uker idag..
Var til jordmor å hjertelyd på 122 +vekstavvik.. veldig bekymret...... så det blir ultralyd imorgen.......................

Hvis du hadde trengt å vært skikkelig bekymret så hadde hun sendt deg til ultralyd MED EN GANG! 
Men forstår jo at du er bekymret. Men hvordan fant jordmor ut at det er vekstavvik uten ultralyd ? :-/

ja d skjønner jeg..
men kommer ikke una den følelsen likevel.......D er kun ut ifra magemål hun mulig skjer vekstavvik da det har flatet ut veldig.. men det får jeg svar på om 1 time;)
gleder meg til å se lille gull;)håper for guds skyld at han har det bra der inne ;)

Uke 39, hjertelyd fin og hvordan i allverden kan hun si vekstavvik? Alt er helt sikkert bra!

Hjertelyden høres fin ut, jeg var på kontroll i dag og fikk skryt for god hjertelyd, den var på 120.

Håper alt var greit på ultralyden!

juhuuu.
Alt bare bra.. 4 % vekstavvik,noe som de heller kaller perfekt;)Så det var bare positivt å komme til ultralyd idag. ha kune bare komme når ha ville;)
Syes det er bra de sender så fort å jeg da..Da de skjer det flater ut på målene.Bedre å være på sjekk en gang for mye;)

her ble det mye skrivefeil... men hovedsaken kom fram vil jeg tro,,,,alt bare vel.. B
lille gull  kan komme ut når som helst...
Men hvordan skal vi framskynde det da jenter???????????

Så bra at alt var bra ! 

Back
Topp