Jordmor idag :) OPPDATERING

mamma1986

Betatt av forumet
Idag har jeg jordmor time kl 2  Gleder meg til og se at alt er i orden  Oppdaterer når jeg kommer hjem igjen 

Oppdatering:

Har nå vært hos jordmor som ikke gikk så bra [:(]
Det viser seg at sf målet mitt er d samme som for 1 mnd siden. så jeg har fått time på sykehuset til torsdag halv 2.
Jeg hadde også proteiner i urinen. Sliti en del med vondt i hode og under ribbeina på høyre side. Så sånn jeg forstod var hun litt redd for svangerskaps forgitfning. Jeg vet ikke for har ikke peiling på sånt.

Noen av dere som har opplevd noe av det samme som jeg har?

hvis du opplever at du får mye vann og hodepine i tillegg så må du ringe føden med en gang! siden du allerede har de symptomene du har! rart du ikke fikk time på sykehuset før[8|]

krysser fingrene for at d er mild sv.forgiftning og at du evt. kan gå noen uker til med d, hvis d er d! forhåpentligvis er du helt frisk![:)]

ja får håpe det :) Blodtrykket mitt var normalt i hvertfall..

Men var ikke derfor jeg fikk time på sykehuset det var fordi sf målet mitt var det samme som for 1 mnd siden

ORIGINAL: mamma1986

ja får håpe det :) Blodtrykket mitt var normalt i hvertfall..

Men var ikke derfor jeg fikk time på sykehuset det var fordi sf målet mitt var det samme som for 1 mnd siden

okei! håper alt er bra med baby da[:)]

uff da [&o] får håpe alt er helt fint da..rart du ikke fikk time før for man blir jo veldig bekymret når det er slike ting[&o] masse lykke til

Back
Topp