Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ting tilsier det ja...;) Endelig :) Men har hatt en blødning som legen ikke sjekker opp.. Tenkte at en jordmor tok meg mer alvorlig enn en vikarlege...
Åh.. satser på at det er uskyldig :D men skjønner at du vil sjekke.
Det som var med hun her da, var at hun bare er der på onsdager elns :S Jaja, det er jo imorra :P Resten av tiden er hun på føden. Men.. aner ikke hva hun heter eller noe, bare at hun holdt til der bak helsestasjonen. Det er sikkert fler, men husker at hun var den eneste jeg fant da jeg flytta til Sarp :D 2007 dette da..
alle jordmødrene er på skjeberg helsestasjon nå,hvertfall sånn jeg har forstått det. Men hvis du ringer skjeberg og spørr om time hos Rakel Herlitz får du en super jordmor! Jeg har hatt ho med begge mine,er nå gravid igjen og skal gå til ho nå også.
ann karin hadde jeg i 2008-2009 hun var knall god. men hun slutta der. hadde siste time før termin i april 09.så der ble det stengt, måtte bruke jm på borgenhaugen-skjeberg når jeg ble gravid i 2010.