M MV07 Gift med forumet 11 Mar 2008 #1 Noen som vet hva jordmoren som holder til i samme bygget som dr.Braut i Sandnes heter?
A anniie6 Elsker forumet 11 Mar 2008 #3 ORIGINAL: MV07 Noen som vet hva jordmoren som holder til i samme bygget som dr.Braut i Sandnes heter? heiiiii sødnos! ser ut for at hu hette anita[8D][8D][8D] Aj miss ju!
ORIGINAL: MV07 Noen som vet hva jordmoren som holder til i samme bygget som dr.Braut i Sandnes heter? heiiiii sødnos! ser ut for at hu hette anita[8D][8D][8D] Aj miss ju!
M MV07 Gift med forumet 11 Mar 2008 #4 Anita ja [:)] Men finner ikke tlf nr på gule sider! Aj miss ju tu,goklompen [:D]
Tjukkebollepus Forumet er livet 11 Mar 2008 #6 Jepp, Anita Rydland. Er kjempe koselig og flink, så håper du kommer til hos henne[:)]
A anniie6 Elsker forumet 11 Mar 2008 #7 ORIGINAL: MV07 Anita ja [:)] Men finner ikke tlf nr på gule sider! Aj miss ju tu,goklompen [:D] Aj luve ju tu[8D][:)][:D][;)] Ke du sga me hu?
ORIGINAL: MV07 Anita ja [:)] Men finner ikke tlf nr på gule sider! Aj miss ju tu,goklompen [:D] Aj luve ju tu[8D][:)][:D][;)] Ke du sga me hu?
M MV07 Gift med forumet 11 Mar 2008 #8 Anniie6; Vett ikkje om du har lagt merke te tickeren min... [;)] EG E PÅ TJUKKEN IJENN!
A anniie6 Elsker forumet 11 Mar 2008 #9 ORIGINAL: MV07 Anniie6; Vett ikkje om du har lagt merke te tickeren min... [;)] EG E PÅ TJUKKEN IJENN! herregud, d visste eg ikke[8D][8D][8D][8D][8D][8D] grattlaaaaaa[:D][8D]
ORIGINAL: MV07 Anniie6; Vett ikkje om du har lagt merke te tickeren min... [;)] EG E PÅ TJUKKEN IJENN! herregud, d visste eg ikke[8D][8D][8D][8D][8D][8D] grattlaaaaaa[:D][8D]