jordmor i sandnes?

Anede

Elsker forumet
Noen som har brukt/bruker jordmor i sandnes og kan anbefale ei til meg?

Klem

Kjenner du noen som går hos henne? Hva har du hørt om henne?
Gammel el ung?
Klem

Jeg skal til Jordmor i morgen for 1 gang i Sandnes.

Hun jeg skal til heter Helga. TLF der er 51975816

kan du gi meg en oppdatering på hvordan hun er og hva dre gjorde etter at du har vært der?

Klem

Jeg kan og anbefale deg sterkt Anita Rydland. Jeg har spilt i samme korps som hun, og hun er en megakoselig dame. Hun er rundt 45 år tror jeg... Hadde og en vennine som gikk hos hun, og hun hadde bare godord å si om henne...

ORIGINAL: Anede

kan du gi meg en oppdatering på hvordan hun er og hva dre gjorde etter at du har vært der?

Klem

Selvsagt kan jeg gi deg en oppdatering på det i morgen. Har time hos henne kl 10,30 i morgen.
Så ser du når jeg har skrevet om henne.

ORIGINAL: miri23

ORIGINAL: Anede

Klem

Selvsagt kan jeg gi deg en oppdatering på det i morgen. Har time hos henne kl 10,30 i morgen.
Så ser du når jeg har skrevet om henne.

Var hos henne nå. Hun var hyggelig. Men veldig rolig. Jeg må ha en som er litt mer liv i. Jeg personlig kommer ikke til å bruke henne videre. Men er du er rolig person, som vil ha rolige folk rundt deg er hun nok veldig fin. Har jo ikke andre jordmødre å sammenligne med. Men hun var absolutt brukbar.

Lykke til [:)]

Glemte jo selvfølgelig å si hva hun gjorde.

Jeg kom inn. Hun leste igjennom papirene mine. spurte meg om en del ting. Hvordan formen var osv....
Så hørte hun på hjertelyden til Babyen. Og målte magen.

Så snakket vi litt. Hun ga meg noen brosjyrer. Var der inne en halvtime tenker jeg.
Fikk da en ny time.

hei hei..
Takk for svar! Jeg tror jeg må ha ei med litt liv i jeg også.. Håper de som skal til Anita Rydland kan gi en oppdatering etterpå..

Klem

Back
Topp