Jordmor i morgen!!!

mariferrari

Elsker forumet
Noen andre som har vært? Hva skjer første gang? Er ikke kjempefornøyd med legen min, så gleder meg veldig!

Jeg lurer litt på det samme, skal dit i morgen jeg også[:)] gleder meg/gruer meg, da jeg ikke spesielt liker legen jeg har (hun har aldri noe positivt å si).. så blir spennende [:D]

ORIGINAL: mariferrari

Noen andre som har vært? Hva skjer første gang? Er ikke kjempefornøyd med legen min, så gleder meg veldig!

Så gøøy :-)

Har kje vært der på komtroll, men va der på tidlig UL.
Og då va hu veldig kjekke :-)

fekk bilde der og hu målte hjerterytmen og størrelsen og snakka masse :-)
Veldig fornøyd så glede meg te neste "skikkelige" gang [:)][:)]

Så koselig! Har hørt masse skryt av jordmoren her, så håper d står til forventningene :)

Så bra då!!

Og det gjør nok det :-)

De e jo interessert i det de åg.. hehe.. for legen føle eg ikkje det e særlig.. de har jo så møye ant åg å tenka på hvis du fatte :-D
Må sej koss det går [:D][:D]

Jeg skal også til jordmor for første gang i morgen! Spennende! Jeg håper at hun kan kjenne på hjertelyden til babyen[;)] Ellers vet jeg lite om hva som skal skje der... Skal forresten ha med urinprøve og helsekortet[;)]

vi var for andre gang igår :) Snakka egentlig ganske mye om økonomi. ellers fikk vi høre hjertelyden, og hun kjente på bekkenet og magen min.

vi måtte ha med urinprøve og helsekortet. hun målte blodtrykket mitt, og neste gang skulle hun ta blodprøve[:)]

første gangen snakket vi mye om tanken rundt ungen og kosthold og livsstil :)

Back
Topp