Jordmor i Lillestrøm området

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Noen som tilfeldigvis vet om en flink jordmor i Lillestrøm området eller byene inærheten??

Siden jeg har mistet flere ganger vil jeg gjerne bestille en time tidlig hos jordmor. Trenger litt råd da jeg ikke har noen fra før.
Noen som har god erfaring med noen i disse områdene?
❤️❤️❤️

Har bare vært hos jordmor på helsestasjonen. Har ikke vært i dette svangerskapet ennå da, men forrige hang hadde jeg ei super flink og hyggelig dame som heter Line. Hun jobber ikke der mer da.:(

Jeg anbefaler damene på Oslo jordmor og ultralydklinikk❤️

Har bare vært hos jordmor på helsestasjonen. Har ikke vært i dette svangerskapet ennå da, men forrige hang hadde jeg ei super flink og hyggelig dame som heter Line. Hun jobber ikke der mer da.:(
Hvilken helsestasjon var det?

Vet ikke, var bare på ultralyd hos dem et par ganger. Jeg hadde angst for MA og følte at de roet ned og betrygget veldig.
Takk♥️♥️Tror jeg skal bestille time hos de. Men det var flere å velge mellom. Har du noen å anbefale?

Takk♥️♥️Tror jeg skal bestille time hos de. Men det var flere å velge mellom. Har du noen å anbefale?
Jeg har bare hørt gode ting om Stine og Birgitte, så de to er nok sikre kort ❤️ Selv var jeg hos Stine.

Back
Topp