Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Jordmoren i Songdalen er jo kjempe koselig da, om de ikke har byttet siden 2009Saturnia skrev:
de har det vettuh.. hun elin har sluttet, og så begynte jeg hos ei anna ei - som slutter nå 30 mars..
Saturnia skrev:
Dollface skrev:
Jordmoren i Songdalen er jo kjempe koselig da, om de ikke har byttet siden 2009Saturnia skrev:
de har det vettuh.. hun elin har sluttet, og så begynte jeg hos ei anna ei - som slutter nå 30 mars..
Åja.. Synd å miste Elin da, ho var jo helt topp!!!
Har hørt mye bra om ei jordmor på Søm, men vet ikke navnet ho sitt....
Dollface skrev:
Saturnia skrev:
Dollface skrev:
Åja.. Synd å miste Elin da, ho var jo helt topp!!!
Har hørt mye bra om ei jordmor på Søm, men vet ikke navnet ho sitt....
Ja, jeg spurte etter henne - hadde henne i undervisning på skolen og bare "ÅH.. HUN skal bli min jordmor jaffal..!" Men neida... *sukk*
Dollface skrev:
Har ikke det litt å si hvor du bor også? Jeg har ei som holder til i Randesund. Ho er hvertfall veldig greit :)Ida82 skrev:
Neida, ikke om hun har kapasitet og er god :) Jeg bor i Songdalen og har fastlege på Søm så kjøring gjør meg ingenting :)