Jordmor i Kristiansand...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Er det noen som kan anbefale en god og koselig jordmor i Kristiansand? Jordmora mi skal slutte nemlig, så jeg har siste kontroll hos henne til uka...

Har ikke det litt å si hvor du bor også? Jeg har ei som holder til i Randesund. Ho er hvertfall veldig greit :)

Ida82 skrev:
Har ikke det litt å si hvor du bor også? Jeg har ei som holder til i Randesund. Ho er hvertfall veldig greit :)

Neida, ikke om hun har kapasitet og er god :) Jeg bor i Songdalen og har fastlege på Søm så kjøring gjør meg ingenting :)

Jeg går til henne på Søm, hun er kjempekoslig, grei og flink. Men kan godt hende du ikke får plass siden hun er veldig fullbooka.
PM hvis du trenger navnet, btw.

Trone skrev:
Få deg JM på Søm du, dollis, så kan du enda oftere få kaker 

haha...

i morra er det glukosebelastning.. hvis du ikke hører noe mer fra meg har jeg fått sv.skapsdiabetes og kan ikke tilbringe tid med deg før i august 

Jordmoren i Songdalen er jo kjempe koselig da, om de ikke har byttet siden 2009

Saturnia skrev:

de har det vettuh.. hun elin har sluttet, og så begynte jeg hos ei anna ei - som slutter nå 30 mars.. 

Dollface skrev:

Saturnia skrev:

de har det vettuh.. hun elin har sluttet, og så begynte jeg hos ei anna ei - som slutter nå 30 mars.. 

Åja.. Synd å miste Elin da, ho var jo helt topp!!! 

Har hørt mye bra om ei jordmor på Søm, men vet ikke navnet ho sitt....

Saturnia skrev:

Dollface skrev:

Saturnia skrev:

Ja, jeg spurte etter henne - hadde henne i undervisning på skolen og bare "ÅH.. HUN skal bli min jordmor jaffal..!" Men neida... *sukk*

Dollface skrev:

Saturnia skrev:

Dollface skrev:

Saturnia skrev:

Ja, jeg spurte etter henne - hadde henne i undervisning på skolen og bare "ÅH.. HUN skal bli min jordmor jaffal..!" Men neida... *sukk*

Hun tok i mot eldstemann her, og da jeg traff ho på første JM kontroll med andremann ble jeg kjempe happy...
Hadde en nokså tøff fødsel, og spesielt min mann syns ho gjorde en fantastisk jobb (jeg var ikke akkurat så fokusert på andre enn meg selv når det var på det verste, men av det jeg husker likte jeg ho masse )...

Får håpe du finne ei ann koselig ei da.. Lykke til i jakten!!

bor også i songdalen, og har vært hos hene som slutter etter denne mnd.. vet heller ikke hva jeg skal gjøre siden de ikke vet om det kommer ny jordmor i hennes plass ennå.. jeg vil egentlig til henne i vennesla, wenche håland lurer jeg på om hun het, men hun har bare noen dager dær, og noen på elvebredden, så får ikke plass hos henne siden vi tilhører annen kommune.. kjipt for hadde henne til datra mi som blir 3 i høst..
er vel bare å håpe det kommer ei hygelig og dyktig i hennes sted heller.. evt blir det bare legen jeg bruker.. hmm

Dollface skrev:

Ida82 skrev:

Neida, ikke om hun har kapasitet og er god :) Jeg bor i Songdalen og har fastlege på Søm så kjøring gjør meg ingenting :)

OK :) Ho heter Camilla. Jeg har bare vært hos henne et par ganger da (siden jeg har vært mest på sykehuset). Men har fått kjempe godt inntrykk av ho. Ho er tilgjengelig på fritiden sin også, hvis det skulle være behov! Og ho virker veldig lite dømmende over hva du gjør som mor. Som når jeg sa at jeg fikk ikke til å amme så jeg pumpet meg i 6 mnd, for at ho skulle få morsmelk i det minste (og det ville dekke litt over den dårlige samvittigheten min). Da sa ho at off det må jo ha vært tøft for deg. Og hvis det skulle skje nå, så måtte jeg vite at det fantes kjempe god mme'er. Så jeg har bare godt inntrykk av ho og måten ho er på!

Back
Topp