Jordmor i haugesund

Tittentei13

Andre møte med forumet
Er det noen som kan anbefale en GOD og FLINK jordmor i Haugesund? Har lest mye bra om Monika Fjell? Noen som eventuelt har nummeret hennes? 
 
Hei

Kjekt å se flere fra Haugesund her :)

Jeg vet om en Anette som holder til på Torvestad som skal være kjempe bra! Har mangen venninner som har hatt henne, og jeg kjenner henne fra Vanngym på revmatismen, som jeg var på i forrige svangerskap. en kjempe kjekke jente.

Men jeg skal selv ikke ha jordmor da det er 2. svangerskap og jeg ikke føler behovet for jordmor denne gang. Så jeg har ikke personlig hatt henne som jordmor.
 
Hei, sniker meg inn fra januarforum:-)
Jeg går til en som heter Margit som holder til på Bleikmyr legesenter. Jeg gikk til henne med nr.1 og var superfornøyd. Hun er rolig, flink til å forklare og tar seg veldig god tid. Absolut til å anbefale:-)
Lykke til på jordmorjakt:-)
 
en venninne av meg anbefalte Margit. så jeg får vel kontakte henne :D er det vanlig å ha med mannen på slike ting? mannen min vil så gjerne være med på absolutt alt. til og med valg av barnevogn osv ;) gleder seg så veldig mye stakkar. haha
 
Du bestemmer helt selv om du vil ha noen med deg eller ikke. Sambo var med en gang da vi hadde samtalen om fødtsel, men ellers gikk jeg alene:-)
 
Jeg gikk forresten også til Margit på bleikemyr i første svangerskap.
Hun var OK, så jeg var fornøyd nok sånn sett. Men jeg hadde ikke gått til henne en gang 

Hun var nemlig VELDIG opphengt av vekt osv. Så hvis du er stor fra før eller legger mye på deg i svangerskapet så er det stort sett det hun prater om på timene. At en må være flinkere å gå turer og flinkere å spise sunt i stedet for å forlkare litt mer om andre ting. Det har både jeg og andre venninner lagt merke til da vi var hos henne.
 
off, jeg er helt normalvektig, men har allerede lagt på meg noen gode kilo. det verste jeg vet er å snakke om VEKT og hva jeg spiser og om jeg trener. Så hun passer kanskje ikke meg da, blir fort irritert, så hadde nok gitt klar beskjed vist hu kun snakket om dette. haha, men er så redd for å havne hos noen som bare er sure og frekke. har lest litt på nettet, og det er flere som skriver negativt om jordmødrene i haugesund......
 
Back
Topp