Jordmor i Fredrikstad.

Piffi

Første møte med forumet
Hei. Jeg er i dag 6 uker og 6 dager. Det er første gang jeg er gravid. Var hos lege denne uken her, helt elendig lege. Fikk utdelt babyverden boka og helsekort for gravide. Dette var det jeg fikk av informasjon av legen. 

Jeg har behov for å komme i kontakt med en jordmor i Fredrikstad og hvis det er noen som vet om en god fastlege er jeg veeldig åpen for forslag.

Jeg har en kjempe god og flink jordmor i Sellebakk, Kirsti Gippling heter henne :) hun har tatt godt vare på meg, jeg er i uke 32 nå, og gleder meg til å føde fordi jeg har fått så mye god info av henne :)

Jeg har hørt at den kommunale jordmoren Kråkerøy er veldig bra, men man må vel sokne dit? Tror hun også er på helsestasjonen på Gressvik... Vet også at det er en privatpraktiserende jordmor i Halden som går for å være bra, men blir langt å kjøre, synes jeg. Selv har jeg en helt super fastlege og har lurt på å ta alle svangerskapskontrollene hos henne, men har ikke bestemt meg ennå. De "populære" fastlegene er det vanskelig å komme inn til, men har hørt at det blir lagt ut nye fastlegelister på "Min fastlege" i månedsskiftet, så man kan jo følge med litt.

http://rosenlundlegesenter.no/ansatte/
Hanne Cicile Larsen
Har akkuratt byttet til henne nå, for jeg har vært så missfornøyd med mine andre leger.
Men hun her, er helt FANTASTISK!!!
Masse forståelse og hjelpsom.
Jeg er hvertfall SUPER fornøyd. Alle gode ting er 3 sier man :)
Tror hun har ledige plasser også.

Noen som kjenner til Jormord på Rolvsøy helsestasjon??? Vet at barnelegen der er super :)

Tusen takk for gode svar. Da er det bare å krysse fingrene på at neste fastlege er bra. Ingen av de som er tipset er ledige, men fant ei på kråkerøy, så får håpe det blir bra :D

jeg har fått ny fast lege ved fredrikstad legekontor (?) Ena Fejzic, var det vel, og hun er kjempe koselig lege, men jeg tror jeg vil anbefale jordmor ovenfor lege gjennom svangerskapet, men som lege så anbefaler jeg henne... trivelig ung dame.... ikke en smule nervøs...

Back
Topp