Jordmor i dag!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Skal til jordmor kl 10 i dag[:)]

Skal snakke om fødsel og at eg gruar meg veldig til det, tenkte eg.. så er litt nervøs, faktisk.. likar ikkje å snakke om mine innerste tankar og følelsar.. blir alltid nervøs for reaksjonane..

Såååå, ønsk meg lykke til jenter![:)]

Ønsker deg lykke til i dag. Regner med at jordmor har erfaring med flere som har det slik, det går nok bra. Har ikke jordmor selv jeg, så må få høre hvordan det gikk i dag da[:)] Lykke til

Lykke til snuppa![:D]

ORIGINAL: melhuspia

Ønsker deg lykke til i dag. Regner med at jordmor har erfaring med flere som har det slik, det går nok bra. Har ikke jordmor selv jeg, så må få høre hvordan det gikk i dag da[:)] Lykke til

Takk![:)]

har du ikkje? valgt å berre gå til legen?[:)]

kan oppdatere seinare i dag eg[:)]

ORIGINAL: Lillepusekatt

ORIGINAL: OleSebastians mamma

Skal til jordmor kl 10 i dag[:)]

Skal snakke om fødsel og at eg gruar meg veldig til det, tenkte eg.. så er litt nervøs, faktisk.. likar ikkje å snakke om mine innerste tankar og følelsar.. blir alltid nervøs for reaksjonane..

Såååå, ønsk meg lykke til jenter![:)]

Masse lykke til! Håper jordmoren er forståelsesfull og gir deg den støtten du trenger[:)]

tusen takk!![:)] får håpe det ja[:)]

ORIGINAL: tulla29

Lykke til snuppa![:D]

takk![:D][:)]

Jordmødre bruker å være lette å prate med, så det går sikkert helt fint. Ønsker deg masse lykke til [:)]

ORIGINAL: *Stjernestøv*

Jordmødre bruker å være lette å prate med, så det går sikkert helt fint. Ønsker deg masse lykke til [:)]

ho eg har er av den "gamle sorten" og litt streng, så er spendt på kordan ho er å snakke med om litt meir private ting..! men det går sikkert bra![:)]

Tusen takk[:)]

Back
Topp