Jordmor I dag

Wozalia

Flørter med forumet
Var til jordmor i dag, og hun kunne fortelle meg at flergangsfødende nesten skipper første del av fødselen for den er gjort i ukene på forhånd. Det er derfor den første fødselen ofte oppleves som lang, også blir de kortere og kortere.
Det er en fin trøst til alle de som opplever mye modning, mensen murringer, stikking, vondt i underlivet etc.

:Heartbigred

Samme sa jordmor til meg sist jeg var :) men for meg er det egentlig ikke noe trøst [emoji14] har så lang vei til sykehus at jeg godt kunne tenkt meg den rolige startfasen en gang til [emoji14] ser for meg at turen til sykehuset blir værre med vondere rieer enn forrige gang. Da gikk det helt greit og visste at jeg hadde god tid før det skjedde noe. Selv om det gikk fortere den gangen enn de trudde på føden. For når vi kom dit fikk vi beskjed om at det enda kunne gå en og to dager, men allerede 8 timer etter sjekken var rieeme så kraftige at vi dro fra hotell til sykehus og det viste seg og være 5 cm åpning og aktiv fødsel [emoji14]

Var til jordmor i dag, og hun kunne fortelle meg at flergangsfødende nesten skipper første del av fødselen for den er gjort i ukene på forhånd. Det er derfor den første fødselen ofte oppleves som lang, også blir de kortere og kortere.
Det er en fin trøst til alle de som opplever mye modning, mensen murringer, stikking, vondt i underlivet etc.

:Heartbigred

Jeg hååååååper du har rett [emoji28][emoji28] satser på en litt raskere fødsel denne gang [emoji1317]

Kan ikke bli noe lenger fødsel denne gangen enn sist, det trur jeg ikke er mulig :-P

Da må jeg bare si at den statistikken hoppet greit glatt over meg... :bored: men like greit, men nå innvilget KS, så spiller det liten rolle.

Kan skrive under på det! Mandag hadde jeg 4 cm åpning. Onsdag ble jeg tøyd til 6 cm og moden. Ble strippa. Masse vonde kynnere i går. Idag er det helt stopp. Er det mulig :inpain: Vil bare bli ferdig nå :dead: Og få lille bebis på brystet :dummy:
3. barnet forresten:happy:

Back
Topp