Jordmor i dag:

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Det er en sann lykke å gå til jordmoren og bare få beskjeder om at alt er normalt og ser strålende ut!:)
Blodprosenten og urinen var fin, magen hadde vokst bra...Vesle Oliver James lå med hodet ned og hjertet slo 145<3 Mens vi hørte hjertelyd kom et par kraftige spark<3 Verken latteren eller tårene sitter langt inne da gitt<3

29+5<3

Det er en sann lykke å gå til jordmoren og bare få beskjeder om at alt er normalt og ser strålende ut!:)
Blodprosenten og urinen var fin, magen hadde vokst bra...Vesle Oliver James lå med hodet ned og hjertet slo 145<3 Mens vi hørte hjertelyd kom et par kraftige spark<3 Verken latteren eller tårene sitter langt inne da gitt<3

29+5<3
Nesten som å lese om dagen min dette. Var til jordmor på sjekk jeg og alt var bare bra. Har lett svangerskapsdiabetes og jeg da,men både blodsukker, min og lillegutts vekt er helt fin. Flott start på dagen. 32+5 jeg da.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

så deilig da :-)

Så kjekt å høre :) Har han festet seg? :)

Neida, det sa hun ikke. Det var litt tidlig mente hun, men satser på han blir der;)Men det var sjelden de flyttet på seg om de lå med hode nå etter uke 32 sa hun. Er jo ikke såååå lenge til det:)<3

Back
Topp