Jordmor i dag

Bringebær

Gift med forumet
Har jordmortime i dag men har egentlig ikke lyst å gå. Har nok vært bortskjemt med de jeg har hatt med nr en og to, men ho jeg har nå virker så sur og stressa. Snakker bare om hvor overarbeida ho/de er, så føler jo bare det er til bry at jeg kommer der. Har en superfin lege som jeg er veldig fornøyd med, så har forholdt meg til ho nå etter jeg var på føden med kynnere osv. Jm time har alltid vært for meg en frisone hvor jeg kan snakke om alt jeg tenker på, bekymringer, klage litt osv, men føler ikke det er rom for det her. Vet ikke om det er fordi jeg er 3. Gangs at ho mener jeg egentlig nesten ikke trenger kontroller. Virker litt sånn. Å så skal ho hele tiden fortelle meg hva jeg MÅ gjøre siden jeg har bekkenløsning, at jeg må gå til Kiropraktor. Da jeg sier at jeg prøvde med nr en og nr to og ikke vil bruke penger på det for de kunne ikke hjelpe meg, er det fordi jeg han jeg har gått til ikke er flink nok. Går til Fysio og bekkentrening to ganger i uka, og syns det et nok! Åh, måtte bare blåse ut litt!! Håper virkelig det blir bedre i dag!! Ho syns vell det er rart at legen mener jeg skal følges opp annenhver uke...

Back
Topp