jordmor i dag ;)

Lilletåa

Elsker forumet
er 25 uker og 2 dager i dag ;) alle mål og prøver var flotte ;) hjerteslagene var perfekte ;) Og har gått opp 1,5 kg til nå ;)

Så hærlig, gått å høre at alt er som det ska :)

Så kommer jeg med mine dumme spørsmål igjen.. Men må man reise til jordmor? Jeg har time hos jordmor i slutten av april, men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal dit.. Er hos legen en gang i mnd, de sjekker vel det samme?? Eller?? =P

Så kommer jeg med mine dumme spørsmål igjen.. Men må man reise til jordmor? Jeg har time hos jordmor i slutten av april, men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal dit.. Er hos legen en gang i mnd, de sjekker vel det samme?? Eller?? =P
Jeg har valgt å ikke gå til jordmor, for er oftere til kontroll hos lege. En bestemmer selv. Gikk til jordmor med førstemann .

Dette er frivillig :) Jeg går kun til jordmor, da jeg opplever at hun gir bedre svangerskapsomsorg :) Men skal man han sykemelding/henvisning så må man jo til lege :)

Jeg går til begge deler. Syns det er veldig greit. Jordmor har jo mer kompetanse på svangerskap. Og på den annen side har legen mer medisinsk kunnskap siden jordmødre "bare" er sykepleiere i bunn.
Så føler jeg får det beste fra begge :)

Jeg går til begge deler. Syns det er veldig greit. Jordmor har jo mer kompetanse på svangerskap. Og på den annen side har legen mer medisinsk kunnskap siden jordmødre "bare" er sykepleiere i bunn.
Så føler jeg får det beste fra begge :)
Så bra.. da får jeg teste det i slutten av april =)

du må ikke reise til begge:) i førstesvagerskap gikk jeg til lege og jordmor, men med andre gikk jeg kun til legen:) han er fantastisk:)
Denne gangen går jeg mest til lege, men er innom jordmord da det er langt til sykehus her jeg bor nå og hun følger oss dit:)

Back
Topp