Jordmor i dag

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Etter jeg datt har jeg følt liv, så jeg regner med at alt er ok. Men jeg er hjemme hos mamma noen dager nå og den pensjonerte jordmora i bygda er en god venn av familien. Så jeg skal til henne snart og lytte på hjertelyd og sånt. Blir litt godt å få bekrefte at alt er ok!

Skal oppdatere etter jeg har vært der.

D går nok helt fint etter som du har kjent liv fra lille vennen :) Lykke til, det er så betryggende å gått og høre hjertlyden :)

Har dere ikke jordmor som jobber der du bor?

Håper alt er ok med magetrollet :)

Joda, men er ikke så bekymret at jeg ringte dit. Jeg falt på lørdag og mandag dro jeg til Trøndelag hvor mamma bor. Derfor ble det en tur til denne JM i stedet :) Hun liker å følge opp oss gravide i omgangskretsen sin, er en liten bygd hvor alle kjenner alle!

Da har jeg vært hos jordmor. Hjertelyden var sterk og fin, varierte fra 142-151 slag. Symfysemålet var 19 cm, som hun mente var fint. Og blodtrykket var bra. Så heldigvis har ikke baby tatt skade av fallet!

Bekkenet er fortsatt vondt, men merker at det går bedre, så ble nok bare forslått og tok ikke mer skade av fallet!

Da har jeg vært hos jordmor. Hjertelyden var sterk og fin, varierte fra 142-151 slag. Symfysemålet var 19 cm, som hun mente var fint. Og blodtrykket var bra. Så heldigvis har ikke baby tatt skade av fallet!

Bekkenet er fortsatt vondt, men merker at det går bedre, så ble nok bare forslått og tok ikke mer skade av fallet!

Så godt at alt er bra. :) Da får du bare pleie deg selv og ta tiden til hjelp. :)

Ja, får prøve på det. Akkurat nå sitter jeg og skriver en oppgave til studiet mitt som skal leveres på fredag.. Motivasjonen er på bunn... Men jeg må bare stå, er ikke karakter heldigvis!

Så Godt å Høre at alt så bra med mini i magen:):) Da kan du endelig slappe helt av o nyte dagene:):)

godt å høre at lille har det bra :) lykke til med studiene dine :)

Takker og bukker! Syns at jeg har kjent kynnere også de siste to dagene, syns det er tidlig. Fikk de fra uke 24 ca sist..

Det er så koselig å være hos jordmor :-) har allerede vert hos min 2 ganger, og merker at jeg gleder meg til timene mine hos hun :-) det er så deilig, hvertfall med tanke på at jeg er førstegangsfødende, og lurer på mye og er en del bekymret..i tillegg er jeg ikke fornøyd med legen min, så da er det greit med ei så snill jordmor :-) neste time 13.02 :-)

Så godt å høre at alt er bra med din lille i magen hunnykaos, sikkert veldig deilig følelse :-)

Så kjekt at alt var bra på kontrollen.
Kjekt å ha ei pensjonert jordmor i familien:)
Bra bekkenet begynner å bli bedre:)

Blingbling: du husker sikkert at jeg var hos henne sist og. Herlig gammel dame som har tatt imot over 3000 barn og fått medalje av kongen for tro tjeneste! Nydelig dame!

godt å høre at alt gikk bra :) skummelt å falle.....

Back
Topp