Jordmor i dag :-)

Kryssemynte

Forelsket i forumet
I dag var jeg hos jordmor, er 35+4.
Ble henvist til (ENDA!!) en ultralyd for å se hvordan han ligger. Mistenker at hode er i feil ende, og jeg er fortsatt diger på symfysemål. Dette blir da min 14ultralyd.
Hadde også utslag på urinen på så og si alt, så må til legen i morgen å ta ny prøve, og blodprøver. Hun mistenkte muligens forhøyet leverprøver for jeg klør en del.
Jeg er såååå sliten nå, og vil bare at 17april skal komme og han skal komme ut. Vil ha kroppen min tilbake. 
Skulle ønske jeg kunne nyte dette svangerskapet, bare litt liksom. Men alt har vært kjipt fra uke 6 til nå. Kanskje di siste ukene nå blir bra ? :-) Krysser fingrene for det ! *syyyt*

Uff så kjedelig for deg, skjønner tiden har vært lang og hard da ja,  jeg tenker å sånn at jeg skulle ønske jeg kunne få nyte svangerskapet litt, men men, det er vel bare sånn det er for noen av oss..

14 ultralyder, da har du jammen med hatt mange, men godt du blir fulgt opp da..  Håper de nye prøvene viser at det ikke er noe farlig ihvertfall, at du ikke får mer plager..

Masse lykke til :)    Og en god bedringsklem...

Oy, da har du virkelig vært gjennom en del ser det ut som... Håper alt går strålende heretter!!! Så er de skjønne små her før vi vet ord av det =D God bedring

Takker ! 

Ja, det har aldri vært så nært som NÅ! :-D

Back
Topp