Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ville nok valgt den som er nærmest..
er jo mye lettere vist det skulle op stå noen utfrodringer i svangerskapet, som det selvfølgelig ikke kommer til å skje.
I min kommune er det ikke sykehus uansett så kommunejordmoren vil en kun ha under svangerskapet og så møter en nye ved fødsel. Det er jo ikke sikkert at en skulle kunne få den jm en har gått på kontroller til når man kommer og føder heller, så det er ikke noe jeg hadde lagt vekt på.
Jeg skal føde to timer fra der vi bor så jeg benytter meg av jordmor her, synes blir for omfattende å bruke 4 timer i reisetid for hver eneste kontroll.
den jordmora man går til kontroll hos i svangerskapet er jo ikke den man skal ligge å sprike med beina for uansett da...så velg det nærmeste! (sånn er det i allefall her!)
blir nok det samme her med stengt sjukehus,vist eg ikkje kommer over til august og de åpner da, men vil gå til jordmor her i kommunen uansett, 2 timer er langt å reise for ein jordmortime..
hmm...ja det blir langt å reise hele tiden. Å ha en jordmor så nærme kan jo være litt betryggende i tiden som kommer. du får sikkert masse gode råd og hjelp...selv om du ikke skal føde der.