Jordmor Grünerløkka - erfaringer

Håpimagen

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei!
Er det noen som har gått til jordmor på Grünerløkka? Er de flinke og forståelsesfulle på helsestasjonen der? Har hørt enkelte som anbefaler privat jordmor, men det jo unødvendig hvis det er mulig å få god oppfølging på helsestasjonen... Blir glad om noen har erfaringer med Grünerløkka helsestasjon som de vil dele:-)

Jeg gikk der, men gav opp. Prøvde de alle tre, vil ikke anbefale de overhodet. Ikke har de te og ikke er de spesielt flinke/forståelsesfulle, mest opptatt av å fortelle deg at de ikke har tid til deg. Hvis du ikke har god lege, hadde jeg gått privat.

Takk for svar:-) Synd du har dårlig erfaring. Er det lenge siden du gikk der? Har hørt noen som har vært fornøyde også, så tror jeg kommer til å prøve å se... Det koster jo litt å gå privat...

Anbefaler og prøve :) Som du sier så har du hørt både positive og negative erfaringer. Så greit å gjøre opp sin egen mening.
Jeg var der for flere år siden, og sitter hvertfall ikke igjen med minner om at det var en dårlig helsestasjon.

Lenge siden jeg la ut dette spørsmålet og tenkte at jeg nå kunne svare på spørsmålet selv, i tilfelle det er andre som lurer på det samme.

Jeg har vært på flere kontroller på Grunerløkka helsestasjon, hos to ulike jordmødre og vil absolutt anbefale dem. Ser ingen grunn til å velge privat så lenge det finnes et slikt tilbud. De har tatt seg god tid og jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Jeg har også vært hos to private (en helt i starten av svangerskapet og en da jeg var på en lengre ferie i en annen del av landet), og synes ikke kvaliteten der var noe bedre.

Jeg har bare vært hos en, men hun var topp! Og så tok hun mannen min på alvor. Opplevd at jordmødre nesten totalt ignorerer ham.

Back
Topp