Jordmor fant hjertelyd med doppler i dag, 11+0

• Trådstarter Trådstarter M#
  • Opprettet Opprettet

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Åh, jeg har akkurat vært på første svangerskapskontroll! Har fått samme jm som sist, skikklig glad for det :) Hun regnet min termindato til 31.7 og fant verdens vakreste lille hjertelyd med doppler ♡

Jeg har vært litt bekymret for ma siden jeg så og si ikke har symptomer, men her er jo alt tilsynelatende i sin skjønneste orden :)

Skal på ny tul om en uke, deretter kan offentliggjøre graviditeten!

Så kjekt! Gratulerer så masse med fin fosterlyd! :D

Gratulerer med hjertelyd, det er virkelig verdens fineste lyd ❤

så gøy, fint at jordmor ville sjekke - har vært på kontroll hos både lege og jordmor og ingen har virket interessert i å prøve å lytte...

Så gøy :) Gratulerer med herlig hjertelyd :Heartred

Så koslig at du fikk høre:) jeg er fortsatt litt skuffa for at jordmor ikke ville prøve sist:p hadde vel blitt engstelig hadde hun ikke fått det til så kanskje greit sånn sett.

så gøy, fint at jordmor ville sjekke - har vært på kontroll hos både lege og jordmor og ingen har virket interessert i å prøve å lytte...
Så koslig at du fikk høre:) jeg er fortsatt litt skuffa for at jordmor ikke ville prøve sist:p hadde vel blitt engstelig hadde hun ikke fått det til så kanskje greit sånn sett.

Takk! ♡

Hun hadde ikke tenkt til å sjekke, men jeg spurte henne om vi kunne prøve, og lovte å ikke bli bekymret hvis vi ikke fant noe.
Som jeg sa til henne så skal jeg på ny tul om en uke, så da vil jeg jo uansett få sjekket hvordan det står til :)

Tusen takk dere! Er helt i lykkerus jeg :joyful:

Tenk at noe så lite kan gjør at man blir så glad og rørt ♡

Back
Topp