Jordmor+føden

Beate1

Elsker forumet
Heisann, jeg skulle bare på min siste time hos jordmor i dag, fikk jeg modingsakupuntur idag.. målte blodtrykk.. den hadde forhøyet seg.. urin prøven va bra. ble sendt opp til føden etter på for å ta ctg, pluss ny urin prøve og ta ny blodtrykk..  ctg var bra..urinprøven va bra.. 

skal tilbake på føden på mandag:)

Termin min er i dag :) 

fostervann kan det være klart? el skal det være farge på det?

lykke til [:D] mener det skal værra klart jeg.. farget fostervann har jeg hørt at det er ikke bra.. at babyen har bæsja i det.. og da er det bakterier.. men kan tenkes jeg atr feil også...

Fostervannet kan være begge deler. At det er blankt er positivt. Hvis det er litt grønn aktig på fargen betyr det at babyen nettopp har bæsjet.
Kan være andre farger på det og foreksempel litt rød aktig hvis det er litt blod i det. Hvis vannet går hjemme er det en av tingene de spør om på sykehuset.
Masse lykke til. Kanskje det skjer noe før mandag[:)]

ORIGINAL: whiii

lykke til [:D] mener det skal værra klart jeg.. farget fostervann har jeg hørt at det er ikke bra.. at babyen har bæsja i det.. og da er det bakterier.. men kan tenkes jeg atr feil også...

Måtte bare på do når jeg kom hjem, men d var jo ikke alt for leneg siden jeg hadde hvert på do.. tatt på me ett bind så får jeg se...:)  har hørt når fostervannet går så det er 2 ting... enten fosser det ut el drypper det bare..

Lovee:  håper jeg å.. :)  tatt på me bind for se om det blir vått..  måtte ta ny urinprøve på sykehuset.. da va jeg jo dotrengt.. når jeg kom hjem etter en liten stund så ble jeg tissetrengt igjen.. 

Sjekket doet men så klart ut og sjekket toalettpapiret å det va klart det å.. ingen lukt.. 

Back
Topp