Jordmor eller lege ?

*Bestevennen*

Elsker forumet
Skal dere gå til jordmor eller lege gjennom svangerskapet? Jeg kommer nok til å gå annenhver gang å gå til begge[:D]

ORIGINAL: Serene

kommer til å ta begge deler [:)]

jeg også annen hver gang [:)]

Eg vart litt usikker pga ryggen min.. Men eg trur eg prøve jordmor og så tar eg kontakt med lege om det trengs[:)]

jeg tenker også å gå annen hver gang til lege og jordmor, men første kontroll var hos lege skal jeg da til jordmor på andre kontroll i uke 18? 

ORIGINAL: tessa23

jeg tenker også å gå annen hver gang til lege og jordmor, men første kontroll var hos lege skal jeg da til jordmor på andre kontroll i uke 18? 

Rundt uke18 er det ultralyd, neste time er rundt uke 24 trur eg og der bestemme du sjølv kor du går[:)]

Jeg fikk et hefte av legen min der det sto hvilke uke man skulle til lege og hvilken til jordmor[:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Jeg fikk et hefte av legen min der det sto hvilke uke man skulle til lege og hvilken til jordmor[:)]

Eg og men orket ikkje finne det[8D]

oki..da blir det jordmor da i uke 24 

Vet ikke engang hvor jordmoren her i området holder til engang.. Så det må jeg jo sjekke opp i.

Uansett så kommer jeg til å gå mest til legen. Jeg skal jo ha kontakt med en jordmor på fødeavdelingen under svangerskapet, så hvis jeg har spørsmål så stiller jeg nok de jordmorsktige spørsmålene til henne.

Når jeg har funnet ut av hvem som er jordmor i nærheten her, hvordan hun er og sånn, så gjør jeg meg nok opp en mening på hvor ofte jeg vil gå til henne.

Regner med jeg skal til begge, men har ikke ringt jordmor enda. Orker ikke gjøre det før etter UL på tirsdag, da kan jeg også kontakte legen som ville jeg skulle komme i uke 12..

ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: Serene

kommer til å ta begge deler [:)]

jeg også annen hver gang [:)]

jeg også

tror jeg skal bare gå til lege....har veldi lyst å gå til jordmor også, men liker ikke hun som er jordmor her....hun er ikke til stede når jeg er hos henne...helt fjern...tror hun er ganske stresset, hun er eneste jordmor i min kommune...

eg ska gå til begge deler[:D][:D]
sist gjekk eg mest til lege, men denne gangen ska eg prøve å gå annahver... [:D][:D]

Begge deler. Gikk ikke til jordmor sist siden jeg var så misfornøyd med jordmora. Legen fulgte meg opp sist.
Blir mest jordmor denne gangen[;)]

Begge deler[:)]

Back
Topp