Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samme her! Tar all oppfølging hos jordmor. Føler de har mer kunnskap på akkurat det området, det er jo det de gjør hele tiden. Ellers blodprøver hos fastlegen eller om det skulle være noe annet
Jeg tror også jeg ønsker å bruke jordmor, da legen som er vikar for min fastlege kun sitter å Googler når jeg spør om ting rundt fertilitet... vet at det ikke er helt unormalt, men det føles så uprofesjonelt, så da vil jeg heller ha noen som har mer kunnskap om temaet men er det da helsestasjonen man skal kontakte? Sikkert dumt spørsmål dette, men det er helt nytt for meg
Dette blir mitt 3. Svangerskap, og tenker jeg gjør det likt som tidligere.
Første hos lege, og deretter annen hver sjekk. Synes begge kommer med gode innspill, og føler meg tryggere når 2 ulike fagpersoner følger med. Gikk også privat til ultralyd med de to første rundt uke 5-6 for å bekrefte liv o.l, tenker å gjøre det også
Litt usikker her egentlig, det har vært litt sånn kræsj mellom time hos jordmor og lege tidligere, da jeg har blitt fulgt opp av lege pga sml også har huk bare tatt sv.kontroll samtidig. Det funker helt fint, med mindre man får en vikar som ikke har peiling og det har skjedd, sååå
Håper jeg får noen timer hos jordmor også, men det spørs vel på kapasitet i Oslo, blir nok ikke prioritert som 2gangs.
Skal uansett mye til legen pga stoffskifte som må følges opp ofte, han er flink på mye, men har ikke helt peil på graviditet