Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Begge, men mest til jordmor. Legen min er sykemeldt og jeg må gå til en heller spesiell mannlig lege i mellomtiden, så går nok bare til han i forbindelse med sykemeldinger og blodprøver, så jordmor resten
Legen min selv sa at best å gå til jordmor og til han hvis noe da det er jordmor sin felt. Og jordmor var helt enig og synes jeg hadde en flink lege som sa det hehe.
Jeg skal bare gå til lege. Veldig fornøyd med hun, og synes hun har mye kunnskap om svangerskap til å "bare" være lege. Nå som jeg venter nr 3 så, er det nok ikke noe jeg lurer på som legen min ikke kan hjelpe meg med. Var en gang hos jordmor i svangerskapene med de andre, og tenker jeg kan fint klare meg uten denne gangen
Legen insisterte på å følge meg opp hver kontroll. Kan mye om graviditet og fødsel. Men sa jeg var fri til å bruke jordmor i tillegg om jeg ønska. Så da får jeg vel gjøre det, da. legen virka også mer oppdatert på rutiner i forhold til ekstra undersøkelser som bør tas.
Jeg skal gå til begge deler. Lege dersom det er noe medisinsk, som blodprøver og hvis jeg lurer på noe medisinsk. Jordmor ellers, som når temaet er amming osv. Det er satt opp veldig fint forslag i kommunen her, så det er på en måte fastsatt tema de forskjellige ukene. Men det er frivillig riktig nok