Jordmor eller lege?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet

Svangerskapskontroll

• Kun hos jordmor

Votes: 1 11,1%
  • Kun hos lege

Votes: 2 22,2%
  • Hos både lege og jordmor

Votes: 5 55,6%
  • annet... (spesifiser gjerne)

Votes: 1 11,1%

• Antall som har svart
    9
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Hvem går du til på svangerskapskontrollene dine? Og er du fornøyd?

Legger ved en liten avstemning

Går til lege. Skulle gjerne ha gått til jordmor - så mange ting jeg lurer på ( og føler er ukomfortabelt å snakke med lege om..).
Heldigvis har jeg noen flotte damer her inne på forumet + en søster som er jordmor student, så overlever til jeg kommer hjem :-)

Går både til jordmor og lege. Pga lavt stoff skifte. Aller helst ville eg bare gått til jordmor

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg hadde første kontrollen hos lege, men håper jeg kan ta resten hos jordmor. Ikke fordi jeg har noe imot legen (det har jeg absolutt ikke), men jeg liker bare ikke å gå til lege når jeg ikke er syk. Dessuten har de det så forferdelig travelt i forhold til jordmoren,

Første kontroll var hos legen,deretter jm på ABC der jeg skal føde. Bra at de har alle kontrollene der syns jeg. Da blir jeg tryggere på både personen og stedet jeg skal føde :-) firnøyd med jm jeg har fått. må til legen ca månedlig også da,for jeg klarer ikke å jobbe fullt,så da vurderer vi arbeidskapasiteten. Han er også kjempebra :-)

Første timen hos legen og har valgt å bruke jordmor på resten:) har en lege det ikke går å snakke med, og som ikke sjekker det han skal(!) så da føler jeg at det er litt tryggere hos jordmor:) pga bekkenløsning og sykemeldinger, ser jeg mer enn nok til legen underveis uansett:)

Første time hos lege og til lege i uke 28 for å ta blodprøver. Ellers går jeg til jordmor :) og kommer til å fortsette med det. Kun til lege for å få sm.

Nå går jeg hovedsaklig til jordmor, men også lege ved behov.

Blir mest jm denne gangen. Må nok inn til lege for å avlegge ny blodprøve under sv.skapet pga blodtypen min.

Svarte annet siden jeg har kontroller både hos fastlege, jordmor og på sykehuset. Er mest på sykehuset (hver til annenhver uke) pga eneggede tvillinger.

Back
Topp