Jordmor besøk i dag.

Nordby89

Prøver på ett nytt familiemedlem❤️
Hei jenter.. I dag var jeg hos jordmor på kontroll.. Jeg er 34 uker på vei.. Hatt en den stikninger i underlivet siden mandag.. Jordmor sa at baby lå langt ned og hadde festet seg.. Og at jeg begynte og modnes.. Kunne føde om ikke alt for lenge.. Kjenner jeg blir litt stressa.. Gikk plutselig opp for meg at jeg går mot en vaginal fødsel.. Hadde keisersnitt sist grunnet seteleie.. Vet ikke helt hva jeg vil fram til.. Måtte bare få det ut:p:)

Hei jenter.. I dag var jeg hos jordmor på kontroll.. Jeg er 34 uker på vei.. Hatt en den stikninger i underlivet siden mandag.. Jordmor sa at baby lå langt ned og hadde festet seg.. Og at jeg begynte og modnes.. Kunne føde om ikke alt for lenge.. Kjenner jeg blir litt stressa.. Gikk plutselig opp for meg at jeg går mot en vaginal fødsel.. Hadde keisersnitt sist grunnet seteleie.. Vet ikke helt hva jeg vil fram til.. Måtte bare få det ut:p:)
Så spennendes :) hvordan sjekk fikk du får å se om du var modnes? Har ikke fått noe beskjed om det :p

Så spennendes :) hvordan sjekk fikk du får å se om du var modnes? Har ikke fått noe beskjed om det :p
Ja, men kjenner jeg gruer meg.. Er jo helt nytt dette:oops::p Hu tok en innvendig undersøkelse, livmorhalsen/ tappen var myk og kort..

Oi så spennende :D jeg har også hatt skikkelig med stikking/støt nedentil i de siste dagene så er veldig spent når jeg skal tilbake til jordmora :-) Baby har allerede snudd seg da så kanskje det er hode som fester seg ;)

Oi så spennende :D jeg har også hatt skikkelig med stikking/støt nedentil i de siste dagene så er veldig spent når jeg skal tilbake til jordmora :-) Baby har allerede snudd seg da så kanskje det er hode som fester seg ;)
Ja, da kan det jo godt være at hodet har festet seg;):)

Det stikker noe vakent hos meg også, har gjort det i flere uker.. Så det jobbes tydeligvis mot noe [emoji14] siden jeg er andregangs så er de ikke sikkert hodet vil feste seg før fødsel i det hele tatt.

Her stikker d noe grusomt i musa til tider å ja:p pga hode er langt nede ja, holdt p sånn en stund... Au! Det er så vondt! 37+4, lov å håpe d skjer snart:p var å gikk i byen I dag og måtte stoppe opp flere ganger, klarte ikke gå når stikkinga sto på som værst:confused: jm neste uke her:p

Back
Topp