jordmødrene

karrol

Forelsket i forumet
noen som vet hvor jeg kan finne nrk`s serie på nett? annet enn på nrk nett.. der står det bare  "no video"...

Fann den på nrk her http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193 [;)]

får opp det samme på skjermen: "no video" :( jeg som ville se... turte ikke se da jeg var preggers!

Da e d nå feil me pc'n din for æ sjer fødsel æ [;)][8D]

hehe, heldige deg :p

Dere har fått med dere den britiske serien som går på onsdager på tv Norge også? - enda mere FØDSEL :)

oh, yeah :) nedtelling til onsdag! :)

satt hjemme i stua å ropte: "PRESS!! PRESS NU!!!! KOM IGJEN!!" til hun derre som ikke fikk til å presse ut ungen... hehe.. tok helt av.. å så kom det tårer og allting.. morsomt å se på! :) men så gikk jeg på you tube å så på folk som føda... anbefales ikke.....

ORIGINAL: karrol

oh, yeah :) nedtelling til onsdag! :)

satt hjemme i stua å ropte: "PRESS!! PRESS NU!!!! KOM IGJEN!!" til hun derre som ikke fikk til å presse ut ungen... hehe.. tok helt av.. å så kom det tårer og allting.. morsomt å se på! :) men så gikk jeg på you tube å så på folk som føda... anbefales ikke.....

Vi satt her i stuen og heiet og kjeftet om hverandre på henne vi også....he...he.....og for en mann hun hadde! Usj! Hadde blitt skikkelig forbanna jeg!

ja fytti katta for en tulling... tror det var en meget mystisk gjeng det der... [8D]

Back
Topp