Jordmødre Ringerike

sola

Andre møte med forumet
Hei
Er det noen her som har født på Ringerike sykehus? Hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Skal føde der denne gangen så kan være greit å vite litt.

Noen som vil anbefale en god jordmor i samme distrikt som man kan gå til svangerskapskontroller til?

Hei! Kristin på RMS har jeg hørt mye bra om,har selv truffet henne.ble desverre bare 2 ganger men jeg skal bruke henne når jeg blir gravid igjen.

Hei ! Jeg har født alle mine barn på Ringerike og er storfornøyd med oppfølginga der .. Ring direkte på sykehuset og be om å komme på dagsentret der jordmødrene sitter :) Jeg går til ei Kristin Nygård denne gangen og hun er hyggelig :) Lykke til :)

Hei.
Jag var på ringerike og fødte for ett år siden,var på slutten inne på kontroller hos ei eldre dame som jeg desverre ikke husker navnet på,men man kan ikke unngå og vite hvem det er snakk om,for hun har verdens sterkeste farge på lepppestiften sin! Hun kan jeg på ingen måte anbefale!!! 
Jeg fikk ei som het Karianne Johanssen,hun var kjempe dyktig,og samme med ei son het Hege ett eller anna! 
Jeg hadde en kjempe fin opplevelse av sykehuset,og skal derfor føde der igjen! Selv og det er litt lang kjørevei denne gangen,både kongsvinger sykehus og ahus er mye nærmere! 
Men Ringerike igjen!

Er mange fine jordmødre der men er et par der jeg har vært borti.. Kaia Bjørkelig snaker litt dialekt og bruker sterk lebestift;) meget spess dame med helt egne meninger :/ Men ja jeg forsetter også på ringerike:)

Jeg går til Katrine Næstvold(?) veldig fornøyd med henne ;) Fødte også på ringerike i feb 2010 og er super fornøyd med både jordmødre og barnepleiere der ;) 

Back
Topp