Jordbæret!

Jeg kan fortelle at mamma Jordbæret er ganske så søt hun også Kjersti!! [:D]

Tusen takk jenter!!  Blir satt ut jeg av sånne komplimenter!!
Men er veldig koslig å høre da!! [:)]

Ble inspirert av deg Fruluna! Du er så flink til å oppdatere bilde av Linnea! [:D]

Veldig artig å se Linnea nå, tenker på henne og deg på en helt annen måte! Nå vet jeg jo liksom hvem dere er!! hihi... Veldig koslig å ha møtt dere ihvertfall!

ORIGINAL: fruluna

Ja.. hi hi! Smakte ikke på henne da men.. [:D]

og godt er det!! hehe... tror jeg hadde begynt å lure om du kasta deg over meg for å smake!!

Ja jeg vet.. Tenker på deg på en helt annen måte også.. Får håpe vi kan treffes igjen og prata litt mer.. Ble litt hit og dit [:D]
Fikk jo nesten ikke se Thea jeg for hun sov jo nesten hele tida.. [:(]

Ja, hun er et sovedyr hvis hun får en trilletur!! hihi...
Veldig greit til daglig, men den dagen ville jeg vise frem, men godt hun våkna litt da ihvertfall!

Ja, et nytt møte hadde vært koslig!! Var imponert over at dere tok turen!! Det er jo nytt treff i mai da.... Fikk ikke prata så mye med hver liksom... og siden det var første møte ble det liksom litt sånn "ta og føle" på hverandre!!
Tror jordbærets pappa skal være med neste gang! Kanskje du får med deg Herrluna? Kan jo ta dere en camping tur?! hihi

Ja har veldig lyst til å komme på neste treff, men jeg tror det blir litt sress.. Skal til Oslo nå på søndag og så skal vi dit ighen neste helg igjen. Og helga etter der er det navnefest. Og da er treffet midt inni [:D]
Så jeg tror jeg har nok å drive med da..

Men blir det treff igjen siden, så kommer jeg. Og det gjør det sikkert [:)]

Har drevet å raket i hagen i dag jeg, og da sov Linnea så søtt i vogna si. Vanligvis sover hun som bare det hun også når hun er på trilletur, men hun syns nok det var spennende med Oslo tur [:D] Nysgjerrig..

Hmm.. Vi skal iallefall ikke på noen campingtur!! Har du fått med deg det at han pusser opp vogn? [:D]

Ja det skjønner jeg da, blir nok av Oslo-turer på dere! Er jo litt å kjøre i 3 timer hver vei og! Ikke alltid like moro! Men det går greit så lenge nurkene sover! Er min erfaring ihvertfall!

Men flere treff blir det sikkert ja! Blir sikkert noe i sommer månedene!

Er deilig når de kan sove noen timer i strekk, sånn at vi får litt alene-tid! Deilig å være "bare-tonje" også, ikke hele tiden være mamma!

åå... har du hage... litt misunnelig nå ja... Jeg har lyst på hus jeg.. men det er jo så billig (NOT) i Oslo!! Så blir leilighet en stund til! Har heldigvis veranda da! Det hjelper! Deilig å sitte der om sommer'n å slikke sol!

Hmm.. Vi skal iallefall ikke på noen campingtur!! Har du fått med deg det at han pusser opp vogn? [:D]

Ja jeg leste et eller annet sted at han dreiv å pussa opp den i påska!! Skulle brukes til fiske var det det?!
Gutter assa... de finner på mye rart! [:D]

Åhh ja hadde ikke klart meg uten hage! [:)] Vi har stor veranda også heldigvis, men ingen hagemøbler.. Flyttet i høst og da kastet vi alle de gamle.. Så jeg har ikke noe å sitte på der ute [:(]

Gud ja så dyrt det er i Oslo!! Men det er ganske dyrt her også faktisk.. Må ut med over en million for et gammelt hus som må pusses opp i alle kanter.. Men det er jo billigere enn i byen da [:D] det får man en ett roms eller noe for en mill..[&:]

Hmm får vel lage middag jeg.. Spaghetti skal vi ha i dag! Nam nam..

Skrives siden da! Hils Thea [:)]

ORIGINAL: Jordbæret

Ja jeg leste et eller annet sted at han dreiv å pussa opp den i påska!! Skulle brukes til fiske var det det?!

Jupp fiskevogn.. [&:] Mega liten da.. Huff! Han inbiler seg at hele family`n skal på fisketur i den.. Ja særlig!! [:D][:D]

ORIGINAL: Jordbæret

Jupp fiskevogn.. [&:] Mega liten da.. Huff! Han inbiler seg at hele family`n skal på fisketur i den.. Ja særlig!! [:D][:D]

uff.. må le litt av det! synes jeg ser dere trøkke dere inni den! men en koslig tanke da! og disse gutta blir jo så ivrige når de først kommer opp med en ide de tror er super god!! hehe

Men han hadde vel fort funnet ut at det ble liten plass....

Ja det er ikke billig! Skal selge leiligheten min nå i mai, og det er 50kvm og regner med å få rundt 1.3 mill for den! Det er selveier da.. men syk pris....

Ja, her blir det pølse og potetmos til middag! Men sambo er ikke hjemme før 17, så jeg har litt bv tid nå! Thea pludrer på teppet ved siden av meg her!!

*Thea sender over en god smokke-klem til Linnea og fruluna!!!*

Back
Topp