Jordbæret...

HEi!
Nei sitter nå her og venter da.. det er jo bare 20 minutter til sykehuset og sykehuset mente dette var et tidlig stadie og at jeg mest sannsynlig ville bli sendt hjem igjen  hvis jeg kom inn nå. riene burde være mer regelmessige på 5 minutter... mine rier er regelmessige på 5 inutter også noen kommer etter 10 minutter... og noen kortere... så jeg er litt usikker her! også sa jordmora at de skulle være så vonde at jeg ikke klarte å gjøre annet enn å tenke på å puste.. men har hørt om flere som ikke har hatt så vondt heller da....
men jeg blir å vente til litt mer regelmessighet! OG hun sa jeg bare måtte si ifra dersom jeg ville komme innom.. men har det greit hjemme en stund til ihvertfall!
Men deilig å vite at noe er igang! Får ihvertfall ikke håpe det er noe lureri....

Åååhh håper virkelig for din del at det skjer noe snart!! Helst i kveld da!!

Er det termindagen din i dag?

Ja treminen til Jordbæret er i dag fruluna[:D] Og jeg sitter så spent her og venter og venter.....gleder meg helt villt til ho får ut den lille så jeg kan få hilse på h*n.

kan si det sånn ja, fedrene våre er barndoms kamerater og jordbæret var forloveren min da jeg giftet meg[:)]

er hun på sykehuset nå tro har dere hørt noe fra henne??

er her fortsatt jeg da... med magen....

HAr sovet greit inatt, og nå er det ingenting der nede....
Jeg er blitt LURT....

MEN: Det er iallefall NOE som skjer....[;)]
Skjønner godt at du ble skuffet, men det blir nok ikke så lenge til det skjer på skikkelig vis, og du har nøstet i armene dine![:D]

Huff dette lureriet er ikke noe morsomt. Håper det blir på "årntli" snart da jordbæret. Føler med deg [:(].

Back
Topp