Jordbær

Jellyfish

Elsker forumet
Er det sånn at alle barn reagerer om man spiser jordbær mens man ammer, eller er det sånt man bare må prøve seg frem til?

Hilsen uerfaren førstegangsgravid med mange spørsmål :-)

Spiser masse jordbær, drikker kaffe, spiser løk og drikker kullsyre. Går helt fint. ;) Bare å prøve seg fram. Men om du prøver med en ting av gangen er det lettere å vite hva som evt. gir knip. Lykke til! :)

Spiser masse jordbær, drikker kaffe, spiser løk og drikker kullsyre. Går helt fint. ;) Bare å prøve seg fram. Men om du prøver med en ting av gangen er det lettere å vite hva som evt. gir knip. Lykke til! :)

Signerer denne. Mini spiser jordbær selv innimellom uten problemer. Han er 9 mnd og jeg delammer fortsatt.

Jeg spiser masse jordbær, første gangen var lille kun 2 uker. Ingen reaksjoner :)

Enig :)

Lillebror reagerte ikke på noe. TROR storesøstra reagerte på løk, men kan ha vært noe annet også.

Min fikk masse røde prikker første gang jeg spiste jordbær men om det er sammenheng vet jeg ikke. Men reagerer iallefall ikke lengre nå :) så er vell kun å prøve forsiktig

Back
Topp