Jordbær...?

Nirio

Betatt av forumet
Hørte på radioen her om dagen at man ikke skal spise jordbær når man er gravid...[:-]
må jo bare innrømme at det har jeg ikke fåd med meg.. noen som vet hvorfor man ikke skal spise det..? ble litt trist i øyekroken når jeg hørte det, for jordbær er en av di tingene som jeg VIRKELIG vil ha nå for tiden.. kjenner lokta med en gang jeg kommer inn i butikken [:D]

Har hørt greier både for og i mot. Så jeg vasket bærene og spiste dem<3. Matportalen sier ingenting om jordbær. Tror ikke man bør være for overhysterisk heller=). Hehe. Tror du fint kan spise dem=)

vask jordbærene skikkelig, så er de helt greit å spise jordbær...
samle side til hva matportalen annbefaler gravide å unngå og spise ekstra av. ;)
http://matportalen.no/Emner/Gravide

og ikke tenk så mye på hva radioen sier. matportalen oppdaterers jevnlig. (er myndighetenes råd)

kos deg med jordbærene

Jordbær går veldig bra å spise ja[:)]

Jeg har spist masse jordbær med vanilhesaus og fløte på [;)] mmmm... er jo sååå utrolig snadder[:)]
Jeg kommer til å fortsette å spise det! Er jo bare sunt med frukt/grønt/bær, skulle en tro!? Gravid eller ei[;)]

Har poppet i meg jordbær, og kan ikke se hva som kan være farlig. Eneste er vel at man må vaske dem nøye først [:)] Eller skylle dem [:)]

Back
Topp