Jordbær!!!

Jaybird

Gift med forumet
Jordbær er godt igjen<3<3.
Sambo har hatt lyst på jordbær med fløte leeenge nå. Men jeg har nektet. Det har fra uke 4 luktet så jævelig. Hver gang jeg har gått i butikken har lukten vært som et slag i tryne! Men i dag luktet det godt, så jeg tok med meg den fineste og største kurven hjem! Gleder meg til å overraske sambo[:)]!

Noen fler som har rare ting for seg? Eller har hatt som har gått tilbake?

Jordbær er nyyyyyyyyyyyyyyyydelig nå[:)][:)]

mmmmmmmmmmmm......JORDBÆR !!!!
jeg har alltid misslikt sitrus frukter, men nå eeeelsker jeg det, vil ha sitron drikke, sitron snop, kremost med mandarin/ananas............namme [;)]

ORIGINAL: FruStina

mmmmmmmmmmmm......JORDBÆR !!!!
jeg har alltid misslikt sitrus frukter, men nå eeeelsker jeg det, vil ha sitron drikke, sitron snop, kremost med mandarin/ananas............namme [;)]

Mhm!!!! Deilig!

ORIGINAL: Dugong

Jordbær er fantastisk godt. Eg et det kvar dag [:D]

Hihi! Så bra! Er jo masse flotte vitaminer og greier i jordbær<3

Sist gang jeg var gravid var jeg helt anti sjokolade di 3-4 første mnd, men digga epler (som jeg normalt aldri spiser). Men etter fødselen fikk jeg skikkelig kick på sjokolade - måtte bare ha det hele tiden hehe..

Denne gangen har jeg hatet lukten av grillmat og alt med grilling byr meg veldig imot. Men begynne faktsik å avta litt nå. Men det kan også ha med at kvalmen min begynne å avta, fra før 24 timer i døgnet, til nå 2-6 timer i døgnet[:)]

Har helt dilla på frukt og bær!! [:)] Jordbær,vannmelon, kiwi, moreller og ikke minst nektariner [:D] Måååå ha det, bare måå ha det [;)] Men er jo glad jeg har dilla på det og ikke noe veldig usunt.. [;)]

ORIGINAL: Sienna3

Har helt dilla på frukt og bær!! [:)] Jordbær,vannmelon, kiwi, moreller og ikke minst nektariner [:D] Måååå ha det, bare måå ha det [;)] Men er jo glad jeg har dilla på det og ikke noe veldig usunt.. [;)]

Skulle ønske jeg hadde det. Var i sverige forleden og har MASSE godis som jeg sitter å spiser[:D].

Back
Topp