Jordbær er FARLIG

Tale09Henny11

Elsker forumet
før middag kuttet jeg opp 2 kurver med jordbær og satte i kjøleskapet, fant de nettopp frem, og tror nok jeg kan vente meg en natt med litt mageknipe. [8D] sliter med å stoppe å spise nå. [8D]
Er lenge siden de har vært så gode de utenlandske jordbærne i butikken, men dette partiet var utrolig godt. [:D]
og med en kald pærecider (alkoholfri) fra europris ved siden av, så kom nesten sommerfølelsen. [:D]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Haha, jordbær ER farlig godt. Nom nom..
Men, syns jeg hørte noen her inne nevne at det var en bitteliten prosent alkohol i de ciderne?

ja har alltid sett på de grønne glassflaskene at det står 0,7% men fant noen flasker det sto alkoholfri på denne gangen. Så tok sjansen på de, siden europris tidligere har vært gode på å skrive det 0,7% alkohol tidligere, og dette var samme typen bare i plastflasker i stede for de glassflaskene, men så de andre også i hylla. [:)]

Men, syns jeg hørte noen her inne nevne at det var en bitteliten prosent alkohol i de ciderne?

alt under 0,7 prosent regnes som alkoholfritt i norge..gravide kan trygt drikke disse ifølge legene og helsedirekoratet.

kooos deg du[;)]

ORIGINAL: Vesten

alt under 0,7 prosent regnes som alkoholfritt i norge..gravide kan trygt drikke disse ifølge legene og helsedirekoratet.

kooos deg du[;)]

Det visste jeg ikke![:)]

[;)]..............
de selger jo ikke alkohol på europris, så når små barn kan kjøpe de flaskene så er det temmelig safe vil jeg tru[;)]

kooos deg du[;)]

Det visste jeg ikke![:)]

[;)]..............
de selger jo ikke alkohol på europris, så når små barn kan kjøpe de flaskene så er det temmelig safe vil jeg tru[;)]

Har ikke så kjennskap til Europris at jeg vet om de har lov til å selge alkohol eller ei. Kom bare på at det hadde vært en diskusjon her tidligere om at den alkoholfrie faktisk ikke var alkoholfrie. That's it. [;)][;)]

ja vet det har vært diskutert før, og har alltid sett at de har vært merket 0,7% tidligere så enten har de bare endret til å skrive alkoholfri, siden det er under grensen for hva som krever 18 års grense i norge, ellers så har de begynt å produsere den helt alkoholfri, uansett, så unner jeg meg et glass, skulle det vise seg å være 0,7% så tror jeg ikke det er noe som kan påvirke hverken at jeg slår ut på en alkoholtest eller at vetla får noe alkoholprosent av det. [:)]

Back
Topp