Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, ja det ble dyrere med medisiner denne gangen da jeg må ta større doser av puregon sprøyta.
Ellers så e me godt i gang ja. slutten av neste uke er det UL så det blir spennende ja!!!
Vesla vår er 9 mnd idag så jeg håper ikke hun må vente for lenge på søsken. [:)]
Off her e det mange tanker i hode denne gangen[&:]
Vet så godt ka som vente meg, ikke det at noe e vondt. For det e det jo ikke. Men tanken e der om eg klare å få egg denne gang, og om de overleve de to dagene[&:]
Men når de tankene komme kjefte eg på meg sjøl hehe.
Her e mini 8 måneder i morgen. De vokse fort de små.
Krabbe og går din?
Ha en fin 9 måneders dag og farsdag[:D] Pappen fikk vel frokost på senga [:D]
Vesla mi åler seg bare men løfter rumper mer og mer så det er ikkje lenge til nå tenke eg....hun er overalt allerede men det er bare herligt. hun har nå lært seg et par nye ting så det går så fort.....[:D]
Jeg vil helst ikkje tenke på egguttaket da jeg ikke fikk egg ifjor til frys, kun superegget...jeg har mye større dose nå så jeg håper det blir mange fine egg og at de blir befruktet....forresten så gruer jeg meg litt for det er så sinnsykt vondt....eg ble sykemeldt nesten 1 uke forrige gang...kunne nesten ikke gå av magesmertene...[&o] men det er absolutt verdt det.
Det ble lite frokost på sengen da vesla overnattet vekke og vi var på byen dagen før.....men det var deilgi å bare ligge og slappe av
Her fikk me 3 , men bare 1 som ble befrukta hver gang. Me hadde to forsøk. Så me får ikke på frys her heller. Så me satse på gullegge denne gang og[:)]
Måtte ringe til helse fonna idag, de hadde glemt å senda de blodfortynnene sprøytene eg må gå på mens me tar puregonen. og videre viss eg blir gravide. Har viss dårlige blod strøm der nede[&:]
Forrige gang fikk me 6 egg kor 5 ble befruktet og 1 overlevde på innsetningsdato. Men det var jo superegget[:D]. Da tok jeg 150 ie og denne gangen tar jeg 225 så håper det blir litt flere nå