Jollyroom

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Skriver under på denne! Fikk feil vare og laaang leveringstid før jeg fikk den jeg skulle ha. Argh!
Ene gangen gikk det en mnd uten at jeg fikk noe. Men fikk purring på fakturaen da, selvsagt. Mem så aldri noe til varen. Andre gangen fikk jeg feil vare tre (!!!) ganger, før jeg ikke gadd mer, spesielt siden det tok jo noen uker for dem å klare å sende ut noe i det hele tatt. Ikke har de telefonnummer heller man kan ringe til, så måtte vente opp til en uke på svar på mail... Jollyroom har iallefall telefon, og jeg har alltid kommet lett gjennom. :)

Ene gangen gikk det en mnd uten at jeg fikk noe. Men fikk purring på fakturaen da, selvsagt. Mem så aldri noe til varen. Andre gangen fikk jeg feil vare tre (!!!) ganger, før jeg ikke gadd mer, spesielt siden det tok jo noen uker for dem å klare å sende ut noe i det hele tatt. Ikke har de telefonnummer heller man kan ringe til, så måtte vente opp til en uke på svar på mail... Jollyroom har iallefall telefon, og jeg har alltid kommet lett gjennom. :)

Herlighet for et styr med de altså. Skal IKKE bestille mer der!

Når jeg skulle bytte en vogn på Jollyroom derimot sendte jeg bare en Mail og fikk svar på dagen med seddel jeg skulle printe ut for å sende den ut igjen. Synest det virket veldig bra jeg da. Pengene var fort tilbake på konto og alt gikk fint for seg. Andre varer jeg har bestillt har alltid komt etter et par dager og er alltid fornøyd :) litt vell mye bobleplast når jeg kun har bestillt tepper og ikke-knuselige ting, men kan vell ikke akkurat klage på at de er "for forsiktige" med bestillingen, haha :) tommel opp for Jollyroom!

Back
Topp