Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte nettopp. Fikk varen etter 2 dager men de har sendt feil. Dog en bedre/dyrere utgave så gidder ikke klage. Derimot har jeg ei venninne som bestilte vogn. 2 uker etter den er bestilt får de beskjed om at det er tomt og de får den ikke inn igjen heller. Ikke bra. Virker ikke som de har kontroll.
Jøss visste ikke det var typisk dem... har bestilt derfra 2 ganger og fått kjapp levering
Samme her!Bestilt ting og tang fra dem før. Fått riktige varer levert til en grei tid fornøyd!
Jeg etterlyste også pakken min og fikk svar en uke etter at "beklager sent svar, ser at pakken er hentet ut". Så ja, noe treg leveringstid, veldig treg respons. Til gjengjeld godt utvalg og bra priser på mye.Jeg bestilte to bilstoler men på to forskjellige bestillinger, men samme dag. Fikk kun bestillingsbekreftelse på den ene stolen. Jeg sendte Mail til dem om de kunne sende en bekreftelse på at begge bestillingene var i boks. Fikk ikke svar. På mandag fikk jeg hentemelding fra posten om at varene var kommet. Da var begge bilstolene kommet. Så har nå hatt dem i hus et par dager. I dag (torsdag) fikk jeg Mail fra dem at bestillingen min var i boks og at varen jeg hadde bestilt var nå på vei hjem til meg. Så lurer litt på om jeg får meg en ekstra bilstol.
Men kommer nok ikke til å bestille hos dem igjen.