Jollyroom

Molli

Glad i forumet
Fler som har handlet der i det siste? La inn bestilling på søndag, og har fortsatt ikke fått mail om at det er sendt.. Ser nå at fryktelig mange klager over hvor trege de er og at de sjelden svarer på mail og tlf på Facebook.

Første gang var leveringstiden grei. Da kjøpte eg kun 1 ting. Men i desember tok det 16 dager fra bestilling til det blei sendt :/

På terminforumet med storesøster var det en som opplyste om at man ikke burde bestille noe der nå, da flere ikke har fått varene sine og de ikke svarer på Mail eller noe. Har visst vært en del feil med priser og sånt, ting som var satt ned også var det en skrivefeil, og dermed veldig billig.

jeg bestilte i desember og leveringen tok ca 10 dager. jeg fikk ordrebekreftelsen først dagen før varen kom i posten og de svarte ikke på mail heller. men så lenge det ikke haster g man an vente i 2 uker så er det bare å bestille :)

Ok, nei, trenger jo ikke det jeg har bestilt til babyen på en stund enda :) Bare jeg får det! Har bestilt et par ting til storebror og, skal gi rommet hans en liten makeover, men men, får bare vente da.

Jeg bestilte derifra 27.desember, varene ble sendt 30.desember og jeg fikk dem 7.januar.

Synes det var kjapt levert jeg. :)

Husk at de har salg nå, og mest sannsynlig vanvittig mye bestillinger som skal ut. Så da tar det nok noen dager ekstra. ;)

Jeg bestilte varer 8 januar. Pakken kom fram i går. Min erfaring er at de er litt treige. Men jeg har kun bestilt det under black friday og januarsalg og da er det jo litt ekstra pågang.

Jeg bestilte nettopp. Fikk varen etter 2 dager men de har sendt feil. Dog en bedre/dyrere utgave så gidder ikke klage. Derimot har jeg ei venninne som bestilte vogn. 2 uker etter den er bestilt får de beskjed om at det er tomt og de får den ikke inn igjen heller. Ikke bra. Virker ikke som de har kontroll.

Bestilt chicco gravidpute fra dem i dag, fikk ikke kvittering på mail jeg heller men har jo ordre nummeret, håper det holder. Spent på om det er lang leveringstid. Skulle gjerne hatt den gravid puta helst i går da jeg sover så dårlig :/

Bestilte tre varer derifra på lørdag, og hentet de på posten i går :)

Jeg bestilte ett barnesete å fikk det på 7-8 dager. Helt grei leveringstid

Jeg bestilte nettopp. Fikk varen etter 2 dager men de har sendt feil. Dog en bedre/dyrere utgave så gidder ikke klage. Derimot har jeg ei venninne som bestilte vogn. 2 uker etter den er bestilt får de beskjed om at det er tomt og de får den ikke inn igjen heller. Ikke bra. Virker ikke som de har kontroll.

Er det jeg er redd for, på klagene på Facebook virker det som mange har opplevd lignende.

Jeg har kranglet skikkelig med Jollyroom. De er ikke noe gøy å ha med å gjøre hvis du vil ha varene innen god tid. Hvis du har god tid og gidder og vente så går det fint. Jeg har ventet 3 uker uten å høre noe fra. Avlyste hele orderen og skrev lang klage. Det står ikke godt nok opplyst ventetid for varene. Og hvis 1 vare har 1 ukes ventetid påvirker det alle varene selv om de er inne.

Ulempen er når du bestiller klær, og vil at klærene skal fortsatt passe når orderen endelig kommer :-P

Jeg bestilte to bilstoler men på to forskjellige bestillinger, men samme dag. Fikk kun bestillingsbekreftelse på den ene stolen. Jeg sendte Mail til dem om de kunne sende en bekreftelse på at begge bestillingene var i boks. Fikk ikke svar. På mandag fikk jeg hentemelding fra posten om at varene var kommet. Da var begge bilstolene kommet. Så har nå hatt dem i hus et par dager. I dag (torsdag) fikk jeg Mail fra dem at bestillingen min var i boks og at varen jeg hadde bestilt var nå på vei hjem til meg. Så lurer litt på om jeg får meg en ekstra bilstol.

Men kommer nok ikke til å bestille hos dem igjen.

Jeg bestilte to bilstoler men på to forskjellige bestillinger, men samme dag. Fikk kun bestillingsbekreftelse på den ene stolen. Jeg sendte Mail til dem om de kunne sende en bekreftelse på at begge bestillingene var i boks. Fikk ikke svar. På mandag fikk jeg hentemelding fra posten om at varene var kommet. Da var begge bilstolene kommet. Så har nå hatt dem i hus et par dager. I dag (torsdag) fikk jeg Mail fra dem at bestillingen min var i boks og at varen jeg hadde bestilt var nå på vei hjem til meg. Så lurer litt på om jeg får meg en ekstra bilstol.

Men kommer nok ikke til å bestille hos dem igjen.
Jeg etterlyste også pakken min og fikk svar en uke etter at "beklager sent svar, ser at pakken er hentet ut". Så ja, noe treg leveringstid, veldig treg respons. Til gjengjeld godt utvalg og bra priser på mye.

Back
Topp