Jollyroom

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Har dere noen erfaring med denne nettsiden? De har tilbud på vognen vi skal ha, men så tenkte jeg at det var dumt om noe skulle skje med vognen ift reklamasjon osv. Snakket med en på Babyshop i går og hun sa at produsenten av den vognen kunne være vrange mtp reklamasjoner- og da er det kanskje bedre å kjøpe i butikk?

Hva tror dere?

Sniker litt ;)

Jeg har handlet både vogn og trille hos Jollyroom. Opplevde for noen dager siden at hjulet på trilla er blitt ødelagt. Sendte de en mail og bilder som de sendte videre til leverandøren og venter nå på svar på hva vi må gjøre med vogna. Står på siden dems at de reparerer og dekker fraktkostnader om man ikke er skyld i sjaden selv, så virker foreløpig seriøst. Om produsenten er vanskelig på reklamasjoner så er der vanskelig uansett hvor du kjøper vogna ;)

Sniker litt ;)

Jeg har handlet både vogn og trille hos Jollyroom. Opplevde for noen dager siden at hjulet på trilla er blitt ødelagt. Sendte de en mail og bilder som de sendte videre til leverandøren og venter nå på svar på hva vi må gjøre med vogna. Står på siden dems at de reparerer og dekker fraktkostnader om man ikke er skyld i sjaden selv, så virker foreløpig seriøst. Om produsenten er vanskelig på reklamasjoner så er der vanskelig uansett hvor du kjøper vogna ;)

Ja det vil jeg jo tro... Men tenkte det da er lettere for meg som forbruker å levere vognen tilbake til butikken ved reklamasjon vs en nettbutikk :) Håper det ordner seg med vognen din :)

Jeg har ikke handlet vogner der, men diverse annet baby-stasj til nr1, og har bare positive erfaringer med siden :-)

Jeg har ikke handlet vogner der, men diverse annet baby-stasj til nr1, og har bare positive erfaringer med siden :-)

De hadde jo masse masse fint der :) kommer nok til å handle litt annet stæsj der ja! Snakket med mamma (som skal kjøpe vognen til oss, og hun sa hun like gjerne kunne kjøpe den på babyshop- var bare 1000kr man sparte nå uansett :)

Fant meg et fint stellebord fra Brio som jeg tenker å kjøpe om vi skal ha det. Men venter til vi har flyttet inn i ny leilighet og ser hva vi har plass til;)

Jeg kjøpte en trille derfra som ikke stod til forventningene i det hele og det store. Jeg bare pakket den tilbake i esken umiddelbart og fikk pengene tilbake :)

Positiv opplevelse :)

Back
Topp