jollyroom. retur av vare

Ejlis86

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med det?
Bestilte en kjole som uheldigvis er for liten.
Dokumentet som fulgte med i mailen er tomt...
Også står det på hjemmesiden at retur av klær er gratis. Hvordan får jeg sendt det gratis tilbake?

Noen som har erfaring med det?
Bestilte en kjole som uheldigvis er for liten.
Dokumentet som fulgte med i mailen er tomt...
Også står det på hjemmesiden at retur av klær er gratis. Hvordan får jeg sendt det gratis tilbake?

Det er ikke noe returskjema på siden du kan printe ut?

Du burde finne det du trenger på kundeservice-delen på hjemmesiden. Jeg tror ikke jeg har returnert til jollyroom, men har returnert til 3 andre nett-siter i det siste.
Der har det vært like på alle 3, at i papirene som kom med klean finnes det en returseddel som man legger med og fører opp årsak til retur. Så pakker man inn i noe emballasje og klistrer på returporto-etiketten på posen/esken.
(Enkelte sender ikke returporto men returnerer det du lagt ut om de mener det er garanti/gratis frakt)

Nå er det jo ikke reklamasjon, men jeg hadde sendt en mail og spurt :)
Se her:
"Reklamasjon & Servicehenvendelser
Ved reklamasjon,- service- og garantihenvendelser skal du alltid kontakte vår kundeservice via e-post: kundeservice@jollyroom.no eller telefon 33 50 93 50. Jollyroom håndterer reklamasjoner og reparasjoner selv. Dersom ytterligere service er nødvendig benyttes utvalgte samarbeidspartnere.

Ved reklamasjon skal Jollyrooms egne fraktdokumenter benyttes. Du får fraktdokumentene ved å kontakte vår kundeservice på e-post: kundeservice@jollyroom.no"

I mailen med bekreftelse på at varen er sendt fulgte det med et vedlegg som heter angrefristskjema. Det er helt blankt. Et blankt pdf som jeg har prøvd å åpne i forskjellige nettlesere, laste ned osv. helt blankt.
Det fulgte ikke med følgelapp i pakken, så har ikke etikett på sette på varen tilbake, sånn som Zalando har for å unngå at jeg betaler frakten på retur.
Men får sende dem en mail da. Tenkte å spare alle den oppgittheten med ennå en sånn mail hvis flere hadde erfaring :P
Men sender i morgen. Takk for hjelpa alle :)

Ikke alltid de svarer på mail med det første og da er det lurt å purre på dem på pm på face. Bare et lite tips ;)

Back
Topp