Jollyroom.no

LilleAnette

Forelsket i forumet
Og jeg er så fornøyd! :D Bestilte en pakke der på onsdag denne uka, og fikk den allerede i dag. Så nå har lillegutt fått seg vippestol, dagseng og spisestol fra BabyDan.

Jeg har ingenting å klage på servicen deres iallefall. Trudde ikke pakken ville komme før i neste uke, men at den kom samme uke som jeg bestilte den er ikke verst! Så vil anbefale å bestille ifra der. :) Og ikke minst, de har jo så mye fint!

Aaaaaaalt for morsomt å handle på nett :P Burde hatt sperre på pcn min :P

Sitter å klør i fingrene mine nå ja. :p Første gang jeg faktisk har bestilt noe over nett, så har fått litt smaken på det! Får håpe samboer holder meg godt i tøylene fremover!

Bestilte en bilstol til storesøster der, rask levering:) vurderer og kjøpe søskenvogna der og!;)

Alle andre jeg har snakket med som har bestilt andre plasser har ikke fått pakkene på flere uker. Men de fleste som har bestilt fra Jollyroom.no har hvert meget fornøyd og anbefalt videre å handle der, og nå skjønner jeg hvorfor. :)

Jeg har bare positiv erfaring med jollyroom:) Alltid rask levering og goder priser:)

Sparte mye på at jeg bestilte fra Jollyroom enn andre butikker. Settet jeg kjøpte koster nærmere 4000kr, men fikk det for 2699kr på Jollyroom.

Men har hørt mer negativt om Mimmis. Noen som har noen erfaringer med de? :)

Jeg bestilte seng og stellebord med stellemattte der tirsdag, og det kom på posten fredag morgen! Kjempe fornøyd! Og kommer helt klart til å bestille mer derfra:)

Jeg er å veldig fornøyd med jollyroom:) å når jeg bestillte varer som ikke var på lager, fikk jeg beskjed noen dager etter når det var ventet inn på lager igjen:) å det uten å spørre:) å de holdt det de sa om når det skulle komme inn:) så kommer nok til å bruke dem myyye mer:)

Back
Topp