Jojja's prøvedagbok!

ja det er ikke gått å si:/ men satser på at du får et kort opphold her inne da!:) håpe på det beste vettu!:) vår dag kommer nok den også!:)
 
Æsj... I går kom tanta! [:(]
 
Har vært ganske deprimert den siste tiden av ulike grunner, så har ikke vært så veldig aktiv. Hvordan det blir å gå med prøvingen videre vet jeg ikke akkurat nå. Vi må se det an... Hvor dårlig jeg evt. blir... [:(] Har slike perioder iblant...[&o]
Skal prøve så godt jeg kan å oppdatere det som er å oppdatere.
 
Nå er jeg tilbake for fullt! [:)]

Positiv EL-test både igår og idag![:D]
Kjører på!
 
Hihi, ja gjør så godt vi kan! [:D] Men er nok ikke like heldige som dere! [8D][:D]
 
I dag er det 10. november, og du er på dag 31 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 31. oktober, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
3 dageeeeeeeeeeeeeer! [:-]
 
Hadde en natt hvor jeg var sinnsyk kvalm. Kom helt plutselig, og vart i 15-20 min... Men tror kanskje det er for tidlig til å bli kvalm isåfall![8D]
Har også vært oppblåst, og har stikkinger nederst i magen...!
 For oss begge i morgen!!! [:D]
 
 
BARE 1 DAG IGJEN TIL TESING! Wææææh... Tenker jeg venter å sr om TR kommer, og tester til helgen istedet! [;)] Hater å bli skuffet![:'(]
 
ORIGINAL: *gullkorn*

ORIGINAL: Jojja

Hadde en natt hvor jeg var sinnsyk kvalm. Kom helt plutselig, og vart i 15-20 min... Men tror kanskje det er for tidlig til å bli kvalm isåfall![8D]
Har også vært oppblåst, og har stikkinger nederst i magen...!
 For oss begge i morgen!!! [:D]


BARE 1 DAG IGJEN TIL TESING! Wææææh... Tenker jeg venter å sr om TR kommer, og tester til helgen istedet! [;)] Hater å bli skuffet![:'(]


Jeg og venter til helgen med å teste.. Blir sååå skuffa om den er negativ.. så da venter jeg heller til helgen :) hehe.. lørdags morgen om ikke tr har meldt sin ankomst! [:D]

Noen symptomer hos deg fortsatt da?
Har fortsatt murringer i korsryggen og ømmepupper..
*håpe håpe*

 
 
Off, klarte ikke å holde meg, å tok en test i dag tidlig... Den var negativ [:(]
Har ingen antydninger til verken graviditet eller TR...
MEN, i følge "min side" på BV så kunne jeg teste idag, men skal ikke ha TR før i morgen... Er det egentlig ikke for tidlig å teste idag da? [&:]
Prøver vel bare å lure meg selv! [8D][&o]
 
Dårlig med prøving denne mnd. Vært så mye jobb på oss begge + annet stress! [8D] Men gjør igrunn ikke noe. Har det ikke travelt! [:)]
 
Uff, *gullkorn* [&:] Det hørtes forferdelig kjedelig ut!

Jeg MÅ fortelledere noe morsomt;
Inatt drømte jeg at vi hadde fått baby, og jeg ammet babyen. Når jeg våknet hadde jeg driiitvondt i brystvortene! Fantomsmerter går jeg utifra! Haha... Herregud så teit jeg følte meg når jeg våknet å hadde vondt...[8D] Koselig drøm da![:)]
 
Ja igår skule jeg hatt mensen, men den er ikke kommet enda! Har heller ingen antydninger på at den skal komme heller.. Bruker jo som regel å ha murringer og stikking nederst i magen, men det har jeg ikke hatt...!
Så NÅ er jeg spent! Tester imorgen tidlig![:)]
 
Da var testen tatt, og den ble POSITIV! [:D]
 
ORIGINAL: Jojja

Da var testen tatt, og den ble POSITIV! [:D]


Gratulerer

Håper at eg snart kan teste eg og[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Jojja

Da var testen tatt, og den ble POSITIV! [:D]


Gratulerer

Får håpa at det er min tur til å få slik test no[:D][:D][:D]
 
Det var en kortvarig glede dette! Begynte dessverre å blø natt til idag. Dro til legen i mårrest, og fikk henvisning til gynekolog og ultralyd. Var heldig og fikk komme inn til ultralyd allerede idag. Dessverre kunne han ikke se noenting. Embryoet var borte! [:(] Men slik er nå det! Sikkert en mening med dette og! Jeg sier for ***ende gang idag; Vigår videre med godt mot! Vi skal nok klare det igjen! Nå vet vi i allefall at vi er fertile begge to. Gynekologen sa dessuten (enda en gang) at jeg har veldig fine eggstokker, og han trodde jeg veldig fort ville få syklusen min på plass! Så håper han har rett!

Nå må vi bare vente på at blødningene skal slutte, slik at vi kan begynne prøvingen igjen...
 
Nå tror jeg blødningen er over! Nesten ihvertfall! [8|]
 
Back
Topp