Joiner visst gruppa!

Gratulerer så mye og velkommen til oss:)

Ja det stemmer :) har en liten en som er født i mars 2014!
Da er vi to :) Jeg var ikke aktiv i mars gruppa, ble medlem seint i svangerskapet og var inne å leste en del på slutten :)

Da er vi to :) Jeg var ikke aktiv i mars gruppa, ble medlem seint i svangerskapet og var inne å leste en del på slutten :)
Jeg var heller ikke så aktiv der, hadde termin i februar så var mer aktiv på den gruppa :) kjenner jeg er spent på hvordan storebror vil takle at det kommer en til i familien! Hadde ideelt sett ønsket at han var liiiitt eldre når neste kom, men men, det ordner seg nok :)

Jeg var heller ikke så aktiv der, hadde termin i februar så var mer aktiv på den gruppa :) kjenner jeg er spent på hvordan storebror vil takle at det kommer en til i familien! Hadde ideelt sett ønsket at han var liiiitt eldre når neste kom, men men, det ordner seg nok :)
Ja det var noe kjent med nick + bilde :). Da har vi sikkert skravlet litt på februar gruppen tenker jeg. Er du der fortsatt? Var inaktiv en stund så datt ut fra skjult. Prøver å komme meg inn igjen der nå :)

Jepp det blir spennende! Vi hadde egentlig ønsket oss tettere barn, men av praktiske årsaker ble det til at vi utsatte prøvingen og jeg er egentlig glad for det. Tror dette blir en fin aldersforskjell, storebror er da så stor at han forstår mye mer men samtidig for liten til å bli veldig sjalu da han ikke kommer til å huske så mye fra han var alene tror jeg :)

Back
Topp