Joiner dere her - med forbehold...

Bamsemums- 19’+21’+23’

Forumet er livet
Junibarna 2019
Vårspirene 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Hurra! Endelig gravid igjen! Fikk en svak positiv test i går og en sterkere en i dag. Har ingen tvil igjen da jeg kjenner det på hele meg [emoji1]

Dette er min fjerde (potensielt 5.) graviditet i år. Ble gravid i januar og mistet helt i slutten av januar i MA (uke 10). Ble gravid igjen i mars og mistet igjen i MA (uke 12) i mai. Ble gravid igjen i juni, men hadde da en SA allerede i uke 6. Så er jeg rimelig sikker på jeg hadde en kjemisk forrige pp. Fikk svake streker/skygger på 7 forskjellige tester før de forsvant igjen og mensen kom 3 dager før tiden. Står ikke på fruktbarheten for å si det sånn!

Nå sitter jeg altså her med en sterk A1 test til å bare være 3+3. Termin 20. juni.

Har begynt med Abyl-E, Prednisolon og Litinus.

Måtte det bare gå hele veien denne gangen [emoji173]️

Gratulerer. Jeg krysser alt jeg har for at spiren din sitter til termin denne gangen <3 Skulle ikke vært lov å gå gjennom så mye på et år som dere har. :(

Gratulerer så mye, krysser alt jeg har for deg ❤️ Har gått litt samme vei jeg og du ser jeg, håper vi begge får en lykkelig slutt denne gangen :)

Gratulerer så mye bamsemums! ❤️ Håper det holder hele veien!

Gratulerer så mye :Heartbigred håper spiren klorer seg fast denne gangen :happy:

Tuuuusen takk for alle gratulasjoner! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Fikk denne nå så da har vi det svart på hvitt! Det trenger nemlig samboeren [emoji13]

IMG_0330.JPG

Gratulerer. Jeg krysser alt jeg har for at spiren din sitter til termin denne gangen <3 Skulle ikke vært lov å gå gjennom så mye på et år som dere har. :(

Tusen takk! [emoji173]️ Ja, det har vært et tøft år [emoji17] Håper det bare går oppover nå!

Back
Topp