Joiner dere her inne

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Er helt ny her inne hos dere. Kan jo begynne å fortelle litt om meg selv :) : Jeg er 27år og har et veldig sterkt ønske om barn.
Startet å prøve i mai i fjor og ble gravid på første forsøk, men mistet dessverre i uke 6. Deretter ble jeg gravid i november, men mistet igjen i uke 6. Etter dette har jeg ikke klart å bli gravid igjen, enda så mye vi har prøvd. Dermed kontaktet vi klinikk Hausken i september og fikk da vite at mannen hadde lavt sædantall og på ultralyd så legen få eggfolikkeler hos meg. For noen uker siden fikk jeg vite at jeg har en AMH verdi på 1.... Vi fikk plutselig veldig dårlig tid så vi hev oss rundt å fikk til en inseminering denne syklusen. Nå er jeg 7 dpo og jeg håper virkelig at jeg blir gravid/er gravid nå. Andre som har blitt inseminert denne måneden?

Velkommen hit, og lykke til :D

Hei og velkommen hit :) Jeg har også en amh på 1. Er 32 år. Skal i gang med IVF neste uke faktisk, etter å ha startet utredning for et år siden. Gruer meg veldig og er redd for å ikke lykkes, men man kan ikke gi opp før man har prøvd heller ;) Vi har et barn fra før da som vi klarte på egenhånd.

Hei og velkommen hit :) Jeg har også en amh på 1. Er 32 år. Skal i gang med IVF neste uke faktisk, etter å ha startet utredning for et år siden. Gruer meg veldig og er redd for å ikke lykkes, men man kan ikke gi opp før man har prøvd heller ;) Vi har et barn fra før da som vi klarte på egenhånd.
Lykke til med IVF! Vi skal få det til :)

Back
Topp